آمار
مطالب اصلی سایتمطالب جالب و خواندنی

تاریخچه تامبلینای آمریکایی

تاریخچه تامبلینای آمریکایی

(Kenadie Jourdin Bromley) - که در سراسر جهان به عنوان فرشته کوچک شناخته می شود، در 13 فوریه 2003 به دنیا آمد ... وزن هنگام تولد او کمی بیش از یک کیلوگرم بود ... قبلاً در چهار ماهگی دوران باردار، برایان جوردین احساس کرد که چیزی اشتباه است. شکمش عملا بزرگ نشده بود. با این حال، ماماها دائماً به او اطمینان می دادند و توضیح می دادند که نوزاد تازه در حال رشد است. سرانجام در ماه هشتم، پدر درخواست سونوگرافی کرد و سپس پزشکان متوجه شدند که مشکلی در رشد کودک وجود دارد. در زمان تولد، پزشکان هیچ پیش بینی نکردند.

تاریخچه تامبلینای آمریکایی

اما دختر انتظارات بدبینانه آنها را نادیده گرفت و جان سالم به در برد... حالا بچه می خندد، لبخند می زند و با قدرت شروع به صحبت می کند.

تاریخچه تامبلینای آمریکایی

در این مدت او یک برادر کوچکتر داشت که با وزن طبیعی بیش از 3 پوند به دنیا آمد. والدین بسیار امیدوارند که تایران جیکوب کوچک در آینده به محافظ و پشتیبان قابل اعتمادی برای خواهر بزرگتر نه چندان سالم خود تبدیل شود.

تاریخچه تامبلینای آمریکایی

تاریخچه تامبلینای آمریکایی

تشخیص اصلی او کوتولگی مادرزادی، یک وضعیت پاتولوژیک سیستم غدد درون ریز است که با کوتاهی قد غیر طبیعی مشخص می شود. قد مردان مبتلا به کوتولگی بیش از 130 سانتی متر و قد زنان به بیش از 120 سانتی متر نمی رسد.
طبق پیش بینی پزشکان، کندی حتی تا یک متر هم بعید است رشد کند. اما والدین او برایان جوردین و کرت بروملی می گویند که آنها کودک خود را همان طور که او هست دوست دارند. آنها مجبور شدند در زندگی و خانه خود تغییرات زیادی ایجاد کنند تا آن را برای فرزندشان تطبیق دهند، زیرا جهان در مقیاس بسیار بزرگتری طراحی شده است.
0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش