loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

شخصیت امروز زنی از نروژ است که خود را گربه ای میداند که در بدن انسان به دام افتاده است. کافی است یک جستجوی سریع در گوگل برای شرایط روانی که در آن انسان یک حیوان است انجام دهید و تعداد زیادی نتایج مخ

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

دیستروفی گونه ها - فوبیای روانی گیج کننده در دوران مدرن

شخصیت امروز زنی از نروژ است که خود را گربه ای میداند که در بدن انسان به دام افتاده است. کافی است یک جستجوی سریع در گوگل برای شرایط روانی که در آن انسان یک حیوان است انجام دهید و تعداد زیادی نتایج مختلف و طیف گسترده ای از پیوندها به اختلالات مختلف را خواهید یافت. اما شاید محتمل ترین نتیجه این باشد که سندرم Lycanthropy بالینی شاید نماینده ترین سندرم برای این وضعیت باشد. این بیماری به عنوان یک اختلال روان پریشی نادر تعریف می شود که یک سندرم روان پریشی بالینی همراه با این توهم است که افراد مبتلا می توانند تبدیل به یک حیوان به طور کلی غیر انسانی شوند.

با این حال، پس از یک جستجوی دقیق تر، گوگل پیشنهاد دیگری را پیدا کرد - Species Dysphoria. این به عنوان یک سندرم روانی توصیف می شود که در آن مبتلایان معتقدند خود واقعی آنها انسان نیست، بلکه یک حیوان است. روانشناسان افراد مبتلا به این سندرم را به عنوان "افرادی که معتقدند حیوان خاصی هستند یا روح حیوانی در بدن انسان مجسم شده است" توصیف می کنند. دیستروفی گونه ها می تواند شامل موارد زیر باشد: احساس اندام های فانتوم مرتبط با گونه ها، مانند بال ها، پنجه ها، دم ها و غیره، یا احساسی که بدن متعلق به خود فرد نیست.  شخصیت امروز زنی به نام نانو از اسلو در نروژ است و احتمالاً جستجوی این شخصیت در گوگل زمان زیادی طول خواهد کشید.

دیستروفی گونه ها - فوبیای روانی گیج کننده در دوران مدرن

این دختر همیشه معتقد بوده که گربه است. در یک ویدیوی یوتیوب، نانو ادعا می کند که خودش بسیاری از ویژگی های گربه ها مانند شنوایی تیز، بینایی عالی و به شدت از آب متنفر است. او با پوشیدن یک جفت گوش گربه، دستکش پنجه گربه و یک دم مصنوعی هویت واقعی خود را نشان می دهد. نانو به اشتراک گذاشت: «من مثل یک گربه با میو هستم»

نانو ادعا می کند که اولین بار در سن 16 سالگی متوجه شد که یک گربه است. این زمانی است که پزشکان و روانشناسان آن را "نقص ژنتیکی" تشخیص دادند. با این حال، برای نانو، این دلیلی بر "بخش گربه" در او است. نانو گفت: «آشفتگی طبیعت باعث شد من انسان به دنیا بیایم. روانپزشک فکر می کند من می توانم عادت "گربه" را ترک کنم، اما من اینطور فکر نمی کنم»

دیستروفی گونه ها - فوبیای روانی گیج کننده در دوران مدرن

. هنگامی که نانو از ایستگاه مرکزی اسلو عبور می کرد، خبرنگار از او خواست چیزهایی را که می تواند ببیند یا بشنود و حواس انسان قادر به شنیدن آنها نیست، شناسایی کند. نانو به سرعت روی صدای چمدان‌هایی که روی زمین غلت می‌خورد، کلیدها در جیب‌ها و افرادی که زیر کفش‌هایشان بانداژ می‌کردند، تمرکز کرد. به گفته این زن نروژی، این افزایش شنوایی یکی از بزرگترین مزیت های گربه بودن است. او همچنین ادعا می کند که توانایی دیدن در شب را دارد. او می‌گوید: «در تاریکی بهتر از نور روز می‌بینم. شب‌ها به دنبال حیوانات می‌دویدم زیرا می‌توانستم در تاریکی ببینم. با این حال، نانو علیرغم تمام تلاش‌هایش هرگز موش را نگرفت.

نانو معتقد است که شخصیت منحصربه‌فرد و ویژگی‌های روان‌شناختی او نشان می‌دهد که بخش گربه بر جنبه انسانی او غالب است. او گفت که راحت تر از اینکه روی دو پا بایستد، در حالت خزیدن روی دست و زانو حرکت می کند. او اغلب وقتی سگی را می بیند هیس می کند و توضیح می دهد: "...این رفتار گربه ای است و غریزه من این است که به طور خودکار خش خش کنم." عادات و رفتار او دقیقاً منعکس کننده عادت گربه ها است. او اعتراف کرد که دوست دارد در سینک یا روی طاقچه بخوابد. در یک نقطه، خبرنگار از نانو پرسید که آیا او در بدنی به دنیا آمده است که برای نوع او مناسب نیست، و نانو گفت که این کاملا درست است.

دیستروفی گونه ها - فوبیای روانی گیج کننده در دوران مدرن

با این حال، نانو تنها نیست، او دوستی به نام سوین نیز دارد و مشخص است که این پسر شخصیت های مختلفی دارد که یکی از آنها گربه است. هنگام مصاحبه با سوین، او فاش کرد که این دو معمولاً با گفتن "میو" ارتباط برقرار می کنند. نانو برای اثباتش یک سری میو کرد که قرار بود "بیا برویم" و سوین تایید کرد که هر کدام را فهمیده است. او گفت: "ناگهان من شروع کردم به میو کردن یا میو کردن او، سپس ما به یکدیگر پاسخ دادیم و با صدای گربه ارتباط برقرار کردیم." نانو در پایان گفت که زندگی مانند گربه او را خسته می کند، اما قصد تغییر ویژگی های ذاتی خود را ندارد. "من معتقدم که برای همیشه مانند یک گربه زندگی خواهم کرد."

برچسب ها روانشناسی , عجیب ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی