loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

یکی از پیش بینی های ترسناک پیشگوی نابینا وانگا در مورد بیگانگانی است که به دنبال او می آیند، آنها از سیاره سوم به نام وامفیم می آیند.

پیشبینی های ترسناگ بابا وانگا راجب بیگانگان و پوتین

یکی از پیش بینی های ترسناک پیشگوی نابینا وانگا در مورد بیگانگانی است که به دنبال او می آیند، آنها از سیاره سوم به نام وامفیم می آیند.

به گفته وانگا، پس از 200 سال، مردم با برادرانی از جهان های دیگر ارتباط فکری برقرار می کنند. او حتی اظهار داشت که بیگانگان از دنیاهای دیگر مدت زیادی است که روی زمین زندگی می کنند. آنها از سیاره ای می آیند که در زبان آنها وامفیم نامیده می شود و سومین سیاره از زمین است. وانگا در سال 1911 در روستای پتریچ، بلغارستان به دنیا آمد. او قبلاً نوزادی بود که زودتر از موعد به دنیا آمد، با عوارض سلامتی. او در کودکی یک دختر معمولی بود و توانایی های خود را نمی دانست. زندگی پیشگوی فقیر بلغاری وانگا با آزمایشات تلخی گذشت. در طول جنگ جهانی اول، پدر به ارتش بلغارستان منتقل شد و مادرش زمانی که وانگا کوچک هنوز جوان بود درگذشت. توانایی های ماوراء طبیعی وانگا به آرامی آمد، هیچ کس از هیچ روز نمی توانست متوجه آن شود، اما بعداً بسیاری از مردم گفتند که به او کمک کرد تا یک گوسفند گم شده را پیدا کند. با این حال، وانگا چیزی را نمی دید اما به وضوح حیاطی را که گوسفندها در آن پنهان شده بود توصیف کرد، که همه را شگفت زده کرد و وانگا گفت که این را در خواب خود دیده است. او متوجه شد که شروع به دیدن رویاهای عجیب در مورد فجایع کرد که بعداً به واقعیت تبدیل شد. به خصوص در زمان جنگ، بسیاری از افراد از دست رفته در ناامیدی و رنج به سراغ وانگا آمدند، که می‌توانست به آنها آرامش دهد یا به آنها اطلاع دهد که عزیزانشان کجا مرده‌اند. برادر وانگا، واسین، داوطلب تیم چریکی شد، وانگا گریه کرد و از او التماس کرد که نرود و گفت در 23 سالگی کشته خواهد شد. اما واسین به آن پیش بینی اعتقادی نداشت و در ژوئن رفت. تا اکتبر، او تسلیم شد، به طرز وحشیانه ای شکنجه شد و سپس به ضرب گلوله کشته شد.

پیشبینی های ترسناگ بابا وانگا راجب بیگانگان و پوتین

وانگا چیزهای غم انگیز زیادی می داند، چیزهای زیادی را درک می کند و رویدادهای اجتناب ناپذیر آینده را پیش بینی می کند. او توانایی های غیرعادی خود را به دلیل وجود اشیاء خاص و شفاف در اطرافش توضیح داد اما نمی توانست منشأ آنها را بداند. وانگا سعی کرد در مورد نوزادان متولد نشده پیشگویی کند. او گفت که افرادی را که صدها سال پیش مرده بودند، "دیده" و "صحبت" کرده است. وانگا در مورد آینده صحبت کرد، اگرچه نمی خواست. میلیون ها نفر در سراسر جهان متقاعد شده اند که او دارای توانایی های مرموز است.

در ژانویه 1989، همانطور که مردم می گفتند، وانگا ناگهان فریاد زد: "نترس، برادران آمریکایی سقوط خواهند کرد، پرنده آهنین آنها را خواهد زد، خاکستر پوشیده شده و خون بیگناه خواهد ریخت." و در سپتامبر 2001، حمله تروریستی به ایالات متحده رخ داد، مرکز تجارت جهانی در نیویورک ویران شد. در آن زمان رئیس جمهور آمریکا جورج بوش بود.

در سال 1979، وانگا گفت: "همه ذوب شده اند، مانند یخ، اما تنها یک چیز هنوز دست نخورده باقی مانده است - شکوه ولادیمیر، شکوه روسیه. او همه چیز را حذف می کند تا ارباب جهان شود". بابا وانگا همچنین اظهار داشت که روسیه بار دیگر به کشوری بزرگ تبدیل خواهد شد.

و در یک بیانیه تقریباً پایانی قبل از مرگش، پیامبر وانگا گفت که پس از 200 سال، مردم با برادرانی از دنیاهای دیگر ارتباط فکری برقرار خواهند کرد. . او حتی اظهار داشت که بیگانگان از دنیاهای دیگر مدتهاست که روی زمین زندگی می کنند. آنها از این سیاره می آیند، اما طبق زبان مردم آنجا وامفیم نامیده می شود - این سومین سیاره از زمین است.

پیش بینی های وحشتناک خانم وانگا در رابطه با بیگانگان عبارتند از:

2221 - بشریت در جستجوی حیات بیگانه با چیزهای آرمانگرایانه و وحشتناک در تماس خواهد بود.

سال 2256 - فضاپیما به زمین بازگشت و بیماری وحشتناکی را به سیاره ما آورد.

2341 - چیزی ترسناک از فضا به زمین نزدیک می شود.

سال 3005 - جنگ در مریخ، مدار سیارات منظومه شمسی مختل می شود.

سال 3797 - هر چیزی که زندگی می کند به طور کامل روی زمین ناپدید می شود، اما بشریت برای ادامه زندگی در منظومه های ستاره ای دیگر حرکت می کند.

3803 - تعداد بسیار کمی از مردم به سیارات جدید، پناهگاه انسان می روند. مردم کم هستند. افراد ارتباط کمی با یکدیگر دارند. آب و هوای سیاره جدید بر مردم تأثیر می گذارد - آنها جهش می یابند.

سال 4302 - یک شهر جدید در این سیاره ظاهر شد. مدیریت کلیسا توسعه علم و فناوری را تشویق می کند. دانشمندان مکانیسم مشترکی برای اثرات همه بیماری ها بر بدن کشف کردند.

4674 - تمدن به اوج خود رسید. زمین و سیارات دیگر 340 میلیارد نفر جمعیت دارند. دوره اختلاط مردم با بیگانگان را شروع کنید که با هم زندگی می کنند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی