آمار

شناسایی کودکان در معرض خطر ارتکاب جرم

شناسایی کودکان در معرض خطر ارتکاب جرم

اگر کودکی در خطر تبدیل شدن به یک جنایتکار باشد، تفاوت‌های آن نسبت به افراد عادی از چهار سالگی آشکار می‌شود و بزرگسالان می‌توانند آن را ببینند. دکتر ناتالی فونتین، روانپزشک دانشگاه ایندیانا در ایالات متحده، داده های شخصی بیش از 9000 دوقلو را در یک نظرسنجی در انگلستان و ولز بین سال های 1994 تا 1996 تجزیه و تحلیل کرد. در طول این نظرسنجی، کارشناسان از معلمان در مورد ویژگی های عاطفی و مشکلات رفتاری آنها سوال کردند. 7 و 9 و 12 ساله.  والدین جوان اطلاعات شخصی کودک را از زمانی که کودک وارد سن چهارم شده است، ارائه می دهند.

نتایج تحلیلی نشان می دهد که کودکانی که اغلب در برابر درد بی بیان هستند، مایل به ارتکاب اعمال ظالمانه هستند، به راحتی عصبانی می شوند و از تنبیه شدن نمی ترسند، در مرحله بزرگسالی تبهکار می شوند. پروفسور آدریان راین، مجرمی آگاه که در وزارت امور داخله بریتانیا کار می‌کرد و اکنون در دانشگاه پنسیلوانیا در ایالات متحده تدریس می‌کند، می‌گوید که ساختار غیرعادی مغز ممکن است یکی از دلایل گرایش افراد به جنایت باشد. بسیاری از مطالعات او نشان می دهد که مجرمان دارای مناطقی از مغز هستند - مانند آمیگدال و ناحیه جلوی مغز - که کوچکتر از افراد عادی است. این دو حوزه احساسات و رفتارها را کنترل و کنترل می کنند. او معتقد است نترسیدن از تحریم بزرگسالان یکی از نشانه‌های آن است که کودکان در بزرگ‌شوندگی می‌توانند مرتکب اعمال مجرمانه شوند.

راین و فونتین یافته های خود را در کنفرانسی در انجمن علمی سطح عالی آمریکا در واشنگتن، ایالات متحده اعلام کردند. آنها گفتند که شناسایی زودهنگام مشکلات غیرعادی در کودکان عامل مهمی برای جلوگیری از تبدیل شدن آنها به عناصر خطرناک برای جامعه است. به عنوان مثال، راین گفت که بزرگسالان می توانند به فرزندان خود درمان روانی بدهند تا آنها بتوانند با مشکلات رفتاری خود مبارزه کنند و به آنها مقدار زیادی غذا یا اسیدهای چرب امگا 3 بدهند تا احساسات آنها متعادل شود. مخاطب. او گفت: "اگر بتوانیم کودکانی را که در معرض خطر مجرم شدن هستند، زود تشخیص دهیم، می توانیم به آنها و خانواده هایشان کمک کنیم.

0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش