آمار
مطالب اصلی سایتمرموز و جنایی

مکنزی فیلیپس قربانی آزار جنسی پدر گیتاریست خودش

مکنزی فیلیپس قربانی آزار جنسی پدر گیتاریست خودش

به مدت 10 سال، جان فیلیپس گیتاریست با دخترش مکنزی فیلیپس با آغاز یک تجاوز رابطه محارم داشته است. در طول دهه 1960، جان فیلیپس بیشتر به عنوان نوازنده گیتاریست گروه فولک راک شناخته می شد. برای چندین دهه، او به عنوان یک خواننده و ترانه سرای با استعداد، یک اسطوره در صنعت موسیقی باقی ماند. اما پس از آن، در سال 2009، او بیشتر به خاطر چیزی واقعاً آزاردهنده شناخته شد: یک رابطه محارم با دخترش مکنزی فیلیپس.

مکنزی در کتاب خاطرات خود در هنگام ورود، گذشته پر دردسر خود را به عنوان یک ستاره کودک، مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر و سوء استفاده جنسی ادعایی پدرش را شرح داد که به گفته او در نهایت به یک رابطه توافقی تبدیل شد که 10 سال طول کشید. در زمان انتشار کتاب، جان قبلاً مرده بود، بنابراین او قادر به پاسخگویی به ادعاهای مکنزی نبود، اما این اتهامات واکنش شدید کسانی را که آنها را می‌شناختند، برانگیخت. همسران سابق جان نسبت به داستان مکنزی ابراز تردید و ناباوری کرده اند. اما دیگران، مانند چینا خواهر ناتنی مکنزی، ادعاهای او را باور می کنند. در واقع، چینا حتی می‌گوید که مکنزی چندین سال قبل از اینکه این اتهامات را در معرض دید عموم قرار دهد، در مورد رابطه‌ی محارم به او گفته است. این داستان تکان دهنده مکنزی فیلیپس و جان فیلیپس است.

زندگی اولیه مکنزی فیلیپس

مکنزی فیلیپس قربانی آزار جنسی پدر گیتاریست خودش

مکنزی فیلیپس به عنوان یک بازیگر جوان، تصویر در سال 1975 گرفته شده است.


لورا مکنزی فیلیپس که در 10 نوامبر 1959 در الکساندریا، ویرجینیا متولد شد، ظاهراً آینده درخشانی در پیش داشت. پدرش جان فیلیپس، گیتاریست گروه The Mamas & The Papas بود. نامادری او میشل فیلیپس خواننده گروه بود که شامل دنی دوهرتی و کاس الیوت نیز می شد. مکنزی فیلیپس در سن 12 سالگی با تشکیل یک گروه، راه پدرش را دنبال کرد. کمی بعد، او توسط یک فرد استعدادیاب مشاهده شد و در فیلم موفق گرافیتی آمریکایی در سال 1973 نقش آفرینی کرد. از آنجا، او به عنوان یک بازیگر حرفه ای موفق راهش را آغاز کرد. او در 15 سالگی در برنامه تلویزیونی یک روز در یک زمان در نقش جولی مورا کوپر هوروات بازی کرد که باعث شهرت مکنزی و دستمزد کلان شد.

مکنزی فیلیپس قربانی آزار جنسی پدر گیتاریست خودش

مکنزی فیلیپس در سال 1975 به همراه بانی فرانکلین و والری برتینلی یکی از بازیگران دیگر فیلم One Day at a Time.


اما اگرچه به نظر می رسید که مکنزی دنیا را در دستان خود دارد، اما نشانه هایی وجود داشت که نشان می داد شهرت تأثیر منفی بر او داشت. مکنزی که در 10 سالگی اولین مصدومیت خود را تجربه کرد و در 11 سالگی برای اولین بار کوکائین را امتحان کرد، در نهایت با سوء مصرف مواد مبارزه کرد و در سال 1977 به دلیل رفتار نابهنجار دستگیر شد. رفتار او در مجموعه یک روز در یک زمان نامنظم شد. و متعاقباً از نمایش اخراج شد. اعتیاد مکنزی فیلیپس به مواد مخدر منجر به دوز مصرف بیش از حد تقریباً کشنده شد که او را مجبور کرد وارد مراکز توانبخشی شود. پس از پیوستن کوتاه مدت به گروه بازیگران یک روز در یک زمان، او دوباره عود کرد و یک بار دیگر او را رها کردند.

ادعای رابطه محارم و آزار جنسی مکنزی فیلیپس با پدرش جان فیلیپس

مکنزی فیلیپس قربانی آزار جنسی پدر گیتاریست خودش

عکس مکنزی فیلیپس با پدرش جان فیلیپس در سال 1981.


پس از ترک نمایش، مکنزی فیلیپس چندین سال به همراه پدرش جان فیلیپس و دنی دوهرتی به عنوان بخشی از گروه New Mamas and the Papas تور برگزار کرد. در ظاهر، به نظر می رسید که این شروع تازه ای بود که این بازیگر مشکل دار به آن نیاز داشت. اما طبق زندگی نامه مکنزی که در سال 2009 منتشر شد، در پشت صحنه چیزی تاریک در جریان بود. مکنزی در کتاب خود در هنگام منتشر شدن، مدعی شد که 10 سال با پدرش رابطه جنسی داشته است که پس از 18 سالگی او شروع شد. اگرچه مکنزی می گوید که این رابطه با گذشت زمان توافقی شد، ظاهراً با سوء استفاده جنسی آغاز شد. همانطور که او به یاد می آورد، او پس از مصرف مواد مخدر از هوش رفته بود و از خواب بیدار شد و متوجه شد که پدرش به او تجاوز می کند.

مکنزی فیلیپس قربانی آزار جنسی پدر گیتاریست خودش

مکنزی فیلیپس به همراه پدرش جان فیلیپس زمانی که در یک مرکز ترک اعتیاد در نیوجرسی در دسامبر 1980 بودند.


مکنزی فیلیپس این رابطه را به شکلی از سندرم استکهلم تشبیه کرد، جایی که او برای همدردی با متجاوز خود آمد. مواد مخدر نیز نقش مهمی در این رابطه ایفا کرد، زیرا مکنزی و جان در آن زمان به طور مرتب مصرف می کردند. به گفته مکنزی، جان در واقع کسی بود که در ابتدا او را با مواد مخدر آشنا کرد. به گفته مکنزی، مصرف این دارو تنها با افزایش سن او افزایش یافت و به ویژه پس از شروع رابطه زناشویی ادعایی شتاب گرفت. مکنزی بعداً نوشت: در آستانه عروسی من، پدرم حاضر شد و مصمم بود آن را متوقف کند. ظاهراً این رابطه برای یک دهه ادامه داشت، مدت‌ها پس از ازدواج او با جف سسلر در سال 1979. و مکنزی ادعا می‌کند که این رابطه تنها زمانی پایان یافت که او باردار شد.

همانطور که مکنزی می گوید، جان برای سقط جنین به او پول پرداخت کرد و او پس از آن دیگر از انجام کاری جنسی با پدرش امتناع کرد. به گفته مکنزی، جان فیلیپس احساس می کرد که این دو عاشق هستند و حتی به آنها پیشنهاد داد که با هم به کشور دیگری فرار کنند. اما برای مکنزی، این رابطه سرچشمه دردسرهای ذهنی زیادی بود. او ادعا کرد که ده‌ها سال تلاش کرده است تا آسیب عاطفی را ترمیم کند و در نهایت توانسته پدرش را در بستر مرگ ببخشد.

واکنش های متفاوت پس از یک افشاگری تکان دهنده

مکنزی فیلیپس قربانی آزار جنسی پدر گیتاریست خودش

عکس مکنزی فیلیپس در سال 2008، یک سال قبل از اینکه اتهاماتش علیه پدرش جان فیلیپس منتشر شود.


از آنجایی که جان فیلیپس در سال 2001 بر اثر نارسایی قلبی درگذشت، هرگز نتوانست به اتهامات انفجاری دخترش به طور علنی پاسخ دهد. با این حال، خواهر ناتنی مکنزی، چینا فیلیپس، گفت که او این ادعاها را باور دارد. چینا گفت: آیا باور می‌کنم که آنها رابطه‌ای با محارم داشته‌اند و این رابطه 10 سال ادامه داشته است؟ آره. در واقع، چینا ادعا می کند که مکنزی در سال 1997، چندین سال قبل از اینکه او با این اتهامات علنی شود، به او در مورد رابطه محارم گفته است. چینا به یاد می آورد که با شوک و ناراحتی به این خبر واکنش نشان داد: در آن زما کسی می توانست یک پیانو را روی سرم بیندازد و من احتمالاً آن را حس نمی کردم. اما می دانستم که حقیقت دارد. منظورم این است که اگر درست نبود، چه کسی با عقل درست چنین ادعایی را مطرح می کرد؟ با این حال، دو تن از همسران سابق جان فیلیپس ابراز تردید کرده اند. همسر سوم او گفت: جان مرد خوبی بود که به بیماری الکلیسم و اعتیاد به مواد مخدر مبتلا بود. او هر چقدر هم که مست یا تحت تاثیر مواد مخدر بود، از داشتن چنین رابطه ای با فرزندش ناتوان بود.

میشل همسر دوم جان گفت: کل داستان منزجر کننده است. مکنزی فیلیپس از زمان گفتن داستان خود سعی کرده گذشته خود را پشت سر بگذارد. او هنوز هم در سرگرمی کار می کند، اما همچنین زمان خود را صرف کمک به سایر معتادان به مواد مخدر از طریق کتاب و کار مشاوره کرده است. و علیرغم تمام آسیب‌هایی که متحمل شده، مکنزی اصرار دارد که پدرش مرد بدی نبود. او همچنین می گوید که از او متنفر نیست. 

0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش