loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

ک نظرسنجی از 7000 کاربر در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه، ژاپن، استرالیا و کره توسط Adobe نشان داد که نماد خنده همراه با اشک محبوب ترین شکلک جهان است.

مشهور ترین ایموجی یا شکلک در جهان کدام است؟

یک نظرسنجی از 7000 کاربر در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه، ژاپن، استرالیا و کره توسط Adobe نشان داد که نماد خنده همراه با اشک محبوب ترین شکلک جهان است. مقام های دوم و سوم به ترتیب شست (تأیید) و قلب قرمز هستند. نمادهای بوسه با چشمک و صورت غمگین 5 مورد برتر را تکمیل می کنند.

اکثر پاسخ دهندگان نظرسنجی (90٪) معتقدند که ایموجی ها بیان نظرات خود را برای آنها آسان تر می کند، 89٪ گفتند که ایموجی ارتباطات را ساده می کند و بر موانع زبانی غلبه می کند. 67٪ فکر می کنند که کاربران شکلک ، دوستانه تر، سرگرم کننده تر و جالب تر از کسانی هستند که این کار را نمی کنند. بسیاری از مردم در ابراز احساسات با ایموجی ها احساس راحتی بیشتری نسبت به صحبت رو در رو یا تلفنی دارند. 55 درصد نشان دادند که استفاده از ایموجی ها هنگام صحبت کردن سلامت روان آنها را مثبت تر می کند. 76 درصد می گویند ایموجی ابزار ارتباطی مهمی برای ایجاد وحدت، احترام و درک متقابل است. 88 درصد با کاربران ایموجی احساس همدردی می کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی