loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

این مقاله در مورد پنج اتاق هتل در ایالات متحده و کانادا است که مدت هاست بسته شده اند و کارگران هتل حتی از نزدیک شدن به آنها می ترسند.

وحشتناک ترین اتاق های هتل که برای همیشه بسته شده اند

این مقاله در مورد پنج اتاق هتل در ایالات متحده و کانادا است که مدت هاست بسته شده اند و کارگران هتل حتی از نزدیک شدن به آنها می ترسند. داستان های ارواح زیادی وجود دارد که در هتل ها و مسافرخانه ها در سراسر جهان یافت می شود. بیشتر اوقات، این فقط یک تخیل یا یک اغراق قوی است، اما اتاق‌های هتل وجود دارند که برای مهمانان وحشتناک و خطرناک هستند.

وحشتناک ترین اتاق های هتل که برای همیشه بسته شده اند

هتل "کنگره"

هتل کنگره یکی از بزرگترین و غنی ترین مکان ارواح در شیکاگو است. اینجا چندین اتاق به طور همزمان وجود دارد که هیچ کس در آنها ساکن نیست. یکی از آنها در طبقه 4 واقع شده است. قبل از بسته شدن، مهمانان این اتاق مرتباً از وجود کودکان ارواح ترسناک در اتاقشان و همچنین روح مرد بالغی به نام «جانی یک پا» خبر می دادند. اتاق مشابهی در طبقه دوازدهم وجود دارد و فعالیت های ماوراء الطبیعه در آنجا به قدری قوی است که حتی نظافتچی ها هم به طور قاطع از ورود به اتاق خودداری می کنند. اتاق برای همیشه مهر و موم شده است، سال هاست که هیچکس آن را تمیز نکرده است و حتی شماره ای روی آن نیست. به گفته کارکنان هتل، به دلیل این اتاق شوم، کل طبقه دوازدهم احساس ترسناکی از حضور چیزی ماورایی به آنها می دهد.


وحشتناک ترین اتاق های هتل که برای همیشه بسته شده اند

اتاق 873 درفیرمونت بنف

فیرمونت بنف واقع در آلبرتا، یکی از شبح‌آلودترین هتل‌های کانادا محسوب می‌شود. بیشتر فعالیت های ماوراء الطبیعه در اینجا در اتاق 873 انجام شد و پس از آن تصمیم گرفته شد آن را برای همیشه ببندند. بدنامی آن پس از وقوع یک قتل عام در اینجا ظاهر شد - یک مرد ناشناس چندین عضو خانواده خود را به طور همزمان کشت. مهمانانی که در این اتاق مستقر بودند، گزارش دادند که به محض خاموش کردن چراغ، صدای فریادهای بی‌جسم انسان را از جایی میشنوند و وقتی دوباره از ترس چراغ را روشن می‌کنند، روی شیشه پنجره‌ها اثر کف دست انسان را می‌بینند. زمانی که آنها سعی کردند این رد ها را پاک کنند، با ظاهر شدن دوباره آنها کاری بی فایده بود.


وحشتناک ترین اتاق های هتل که برای همیشه بسته شده اند

اتاق 311 در "ریید هاوس"

اتاق 311 در هتل ریید هاوس در چیتانوگا، تنسی برای همیشه تعطیل نیست، اما قوانین سختگیرانه ای برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد - این کار را فقط می توان 5 روز (یا شب) در سال انجام داد و آخرین این روزها باید در آستانه هالووین باشد. طبق افسانه ها، در دهه 1920، زنی به نام آنالیسا نترلی که شوهرش به مرد دیگری حسادت می کرد، در این اتاق به قتل رسید. از آن زمان، روح او برای همیشه در اینجا ساکن شده است و او به ویژه نسبت به مردان پرخاشگر است. مهمان‌های این اتاق صداهای بلند غیرقابل توضیح، شبح‌، سایه‌های واضح، یا احساس مداوم این که کسی با دقت آنها را تماشا می‌کند، گزارش می‌دهند.


وحشتناک ترین اتاق های هتل که برای همیشه بسته شده اند

اتاق 18 در هتل سنت جیمز

هتل کوچک سنت جیمز در Cimarrón، نیومکزیکو نیز یک اتاق تسخیر شده دارد که همیشه در آن بسته است. در عین حال جای تعجب دارد که تنها یک چنین اتاق وجود داشته باشد، زیرا در طول تاریخ این هتل در مجموع 26 قتل انجام شده است! افسانه اتاق هجدهم می گوید که یک بار مهمانش به بازی پوکر نشست و صاحب هتل در بین بازیکنان پشت میز بود. به عنوان یک قاعده، صاحب هتل همیشه خوش شانس بود، اما اکنون او ناگهان شروع به شکست خوردن به یک مهمان جدید کرد. او که عصبانی شده بود، تصمیم گرفت که هتل خود را روی خط بگذارد و ... باخت.

هنگامی که مهمان راضی به اتاق هجدهم خود بازگشت، در حالی که در خواب خود را ثروتمند می دید، در آنجا ناگهان مورد حمله قرار گرفت و کشته شد. به احتمال زیاد این شخصی توسط صاحب هتل فرستاده شده است، اما این هرگز ثابت نشده است. از آن زمان، در اتاق 18، مهمانان فضای بسیار متشنج و کینه توزانه ای را احساس کردند، گویی یک روح خشمگین مقتول در آن به دام افتاده است، مانند یک قفس، و دائماً خشم و عصبانیت خود را نسبت به سرنوشت خود منتشر می کند. یک بار چیزی مهمانان را چنان ترساند که صاحب هتل تصمیم گرفت آن اتاق را برای همیشه ببندد.


وحشتناک ترین اتاق های هتل که برای همیشه بسته شده اند

تاق 303 در خانه Omni Parker

خانه Omni Parker در بوستون، ماساچوست به طور کلی پر از ارواح در نظر گرفته می شود، اما اتاق 303 به خصوص غیرعادی است. بر اساس افسانه، اعتقاد بر این است که این زمانی آغاز شد که یک مهمان در اتاق 303، به دلایلی نامعلوم، درگذشت. از آن زمان، مهمانان دیگر شروع به شنیدن خنده های بی حد و حصر عجیب و غریب، چهره های سایه دار در اتاق، و باز شدن خود به خودی شیر آب در حمام کردند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی