loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

بدن این ماهی حدود 1.5 متر طول دارد، باریک است، در نگاه اول شبیه یک مار است. اما ماهیگیران وقتی با بیش از 300 دندان به دهان آن نگاه کردند وحشت کردند. کارشناسان پس از شناسایی اعلام کردند که این ماهی ی

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

هیولای دریایی با 300 دندان

بدن این ماهی حدود 1.5 متر طول دارد، باریک است، در نگاه اول شبیه یک مار است. اما ماهیگیران وقتی با بیش از 300 دندان به دهان آن نگاه کردند وحشت کردند. کارشناسان پس از شناسایی اعلام کردند که این ماهی یک کوسه متعلق به گونه کمیاب «کوسه فرلد» است.

از زمانی که دایناسورها در زمین پرسه می زدند، کوسه های فلس دار در اعماق اقیانوس ها شنا می کردند. آرواره های بزرگ و بیش از 300 دندان آنها برای صید ماهی مرکب و سایر ماهی ها بسیار کارآمد است. این یکی از معدود حیوانات باستانی است که هنوز در دوران مدرن وجود دارد.

هیولای دریایی با 300 دندان

کوسه ای با دندان های انعطاف پذیر که می تواند طعمه را بجود و به طور کامل ببلعد. که عمدتاً در بخش های عمیق اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام یافت می شوند. در اوایل سال 2007، ماهیگیران ژاپنی یک کوسه زنده را در سواحل صید کردند و آن را به پارک دریایی آواشیما در استان شیزوئوکا منتقل کردند، اما این کوسه متحرک بلافاصله پس از انتقال مرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی