loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

داستان الیسا باستامنت قاتل نوجوان آمریکایی

الیسا شیطان خون آلود !!

Soren بازدید : 1080 : 23:33 نظرات (0)

Alyssa bustamante

 

الیسا باستامنت ، دختری بود که در سال 1994 در یک خانواده نامناسب متولد شد مادرش یک خلافکار جوان و معتاد به الکل بود و پدرش هم به همین صورت در زندان بود با این وجود همه چیز در مورد الیسا عادی بود تا زمان نوجوانی این دختر که ... ( متن کامل در ادامه مطلب )

الیسا باستامنت

 

که تاثیرات روانی ناشی از داشتن یک خانواده نامناسب در این دختر نوجوان ب مرور مشخص شد ، الیسا برای تفریح به سایت های غیراخلاقی می‌رفت و عکس های خودش رو به شکلی که شبیه شیطان گریم کرده بود به اشتراک میزاشت و از تمایلات خودش می‌گفت که دوست داره انسان ها رو شکنجه کنه و بکشه !!! 

 

الیسا باستامنت قاتل نوجوان

 

الیسا که 15 ساله بود همسایه یک دختر نوجوان 9 ساله به نام الیزابت اولتون بود که اگر چه از لحاظ سنی با هم تفاهم نداشتن اما دوستان خیلی خوبی بودن و با هم بازی میکردن یک روز الیسا از مادر الیزابت اجازه گرفت تا برن با هم بازی کنن الیسا دوستش الیزابت رو به جنگل برد و با هم قایم باشک بازی میکردن در حین بازی الیسا از پشت به الیزابت چاقو زد اون رو خفه کرد و سپس دفن کرد !! زمانی که مادر الیزابت دید دخترش به خونه برنمی‌گرده مشکوک شد ، الیسا به پلیس گفته بود که الیزابت خودش در جنگل گم شده و کسی پیداش نکرده .... اما زمانی که پلیس عکس های گریم شده الیسا به همراه تمایلاتش مثل شکنجه انسان ها رو در سایت های اینترنتی دید به الیسا مشکوک شد و اون رو تحت بازجویی قرار داد  و بعد ماجرا لو رفت و جسد دفن شده الیزابت هم پیدا شد.

 

الیزابت اولتون مقتول 9 ساله

 

تصویر بالا متعلق به الیزابت اولتون 9 ساله ، مقتول این پرونده هست.

 

حکم نهایی دادگاه برای الیسا در سال 2014 و زمانی که 20 سال داشت صادر شد ، الیسا به حبس ابد محکوم شد و هم اکنون 25 ساله هست .

 

الیسا باستامنت

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی