loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

در فولکلور جهانی، مکان‌های «بد» به مکان‌هایی گفته می‌شود که اغلب در آن‌ها انواع احساسات بی‌سابقه ایجاد می‌شود.

پدیده فرا طبیعی در گورستان تاتار ها

در فولکلور جهانی، مکان‌های «بد» به مکان‌هایی گفته می‌شود که اغلب در آن‌ها انواع احساسات بی‌سابقه ایجاد می‌شود. داستان های مربوط به "مکان های بد" افسانه های آشکار نیستند. گزارش‌هایی از صدها، حتی هزاران شاهد وجود دارد که در ترفندهای وهم‌آور برخی از نیروهای مرموز حضور داشتند و خود را در مکان‌های کاملاً مشخص - در مکان‌های "بد" نشان دادند. "در چنین مکانهایی، ارواح شیطانی یافت می شوند ..." 

یک زن مسن از روستای Kupros-Volsk، منطقه پرم، می گوید: «وقتی کلاس هشتم را در روستای کارخانه مایکور می خواندم معجزه ای دیدم آنجا 9 کیلومتر با روستای ما فاصله دارد. مادرم - که خود معلم بود - می خواست دخترش را تحصیل کرده ببیند و در آن مدرسه، از کلاس سوم، آلمانی می خواندند. و پدرم در مایکور به عنوان حسابدار در یک کارخانه کار می کرد. از این رو مرا برای تحصیل به آنجا فرستادند. ما در یک آپارتمان با یک خانواده تاتار زندگی می کردیم. به همین دلیل تاتارهای زیادی در کارخانه کار می کردند. من و پدرم یک هفته تمام به مایکور رفتیم. و روز شنبه آنها به خانه بازگشتند. بعد از مدرسه منتظر پدرم بودم و با هم راه افتادیم. اما در آن روز بد، تصمیم گرفتم منتظر پدرم نباشم و بعد از مدرسه تنها به خانه رفتم. هوا خوب بود. کمی برف بارید. سرد نبود من راه میرفتم و آهنگ می خواندم. حدود چهار کیلومتر راه رفتم.

پدیده فرا طبیعی در گورستان تاتار ها

بنابراین کوه Busyginskaya (بوسیگین) ظاهر شد و روی آن گورستان تاتار قرار داشت. تاتارها همراه با مسیحیان دفن نشدند، آنها جداگانه دفن شدند. هیچ صلیبی روی قبر آنان نصب نشد. اگر کسی نداند، حتی متوجه نمی شود که این محل دفن است. اما من می دانستم چون پدرم یک بار گفته بود. به قبرستان رسیدم و ترسیدم. به یاد آوردم که چگونه مردم می گفتند که شب ها در کوه بوسیگین اسب ها می رقصند و آکاردئون تاتار می نوازد. آنها گفتند که روح تاتارهای مرده در آنجا به اسب تبدیل می شود. ترسیده بودم، اما فرار نکردم. از حیاط کلیسای تاتار گذشتم. در حال راه رفتن، زمزمه می کنم: «پروردگارا، رحم کن! بخشش داشته باشید سرورم! از کوه پایین رفتم و با خیال راحت آهی کشیدم. در طول جاده جلوتر رفتم.

و من باید به عقب نگاه می کردم! او به عقب نگاه کرد، و شش یا هفت کره اسب آنجا بود که دنبال من می دویدند. با ترس در برف پرت شدم، یک مداد از کیفم بیرون آوردم و دور خودم دایره کشیدم. کره ها به سمت من دویدند و به صورت دایره ای شروع به دویدن کردند. حتی یک کره به من لگد نزد. و در مرکز دایره ای که در برف کشیده بودم ایستادم. وقتی کره‌ها رفتند و پشت کوه ناپدید شدند، به جاده رفتم، برف را از چکمه‌هایم تکان دادم و آرام آرام به سمت خانه رفتم. به زودی پسری با یک دوچرخه را دیدم که مرا به خانه رساند.

مادرم داستان من را باور نکرد. و هیچکس باور نکرد در اصل، هیچ کره ای نمی تواند وجود داشته باشد! گفتند همه اینها را در خواب دیدم. اما خوب به یاد دارم که آن موقع نخوابیدم. و چگونه می توان در برف در نزدیکی محل دفن اجساد به خواب رفت؟ و جعبه مدادم گم شد… من هنوز نمی توانم این پدیده عجیب را درک کنم. می دانم که معجزه در دنیا نباید باشد، اما اگر اتفاق بیفتد، پس چه باید کرد؟ باید واقعیت آنها را باور کرد…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی