loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

از سال 2000 تا 2015، جرد فاگل یک سخنگوی خوب در رستوران های ساب وی و یک شکارچی کودک مخفی بود که جنایات جنسی وحشتناکی را مرتکب می شد.

داستان ناراحت کننده جرد فاگل فروشنده رستوران های ساب وی که پدوفیل بود

از سال 2000 تا 2015، جرد فاگل یک سخنگوی خوب در رستوران های ساب وی و یک شکارچی کودک مخفی بود که جنایات جنسی وحشتناکی را مرتکب می شد. جرد فاگل که به مرد مترو معروف است، شناخته شده ترین سخنگوی فرنچایز بود. او برای اولین بار پس از اینکه ادعا کرد با خوردن دو ساندویچ ساندویچ در روز 245 پوند در کمتر از یک سال از دست داده است، در سراسر آمریکا به یک نام آشنا تبدیل شد. این تایید روابط عمومی خوبی برای برند ساندویچ بود، زیرا شعار معروف آن تازه بخور به این معنی بود که جایگزین سالم تری برای سایر رستوران های فست فود است.

داستان ناراحت کننده جرد فاگل فروشنده رستوران های ساب وی که پدوفیل بود

جرد فاگل در سال 2015 به جرم گردشگری جنسی کودکان و داشتن پورنوگرافی کودکان محکوم شد.


 خیلی زود، او به طور موثر چهره محبوب در مترو بود. در مجموع، فاگل در بیش از 300 آگهی تبلیغاتی برای رستوران های ساب وی بازی کرد و در برنامه های تلویزیونی و رویدادهای عمومی حضورهای بی شمار دیگری داشت. اما سال ها بعد، کار به ظاهر الهام بخش فاگل به پایان ناگهانی و تکان دهنده رسید. در سال 2015، فاش شد که جرد فاگل یک پدوفیل مخفی بود که برای آزار کودکان زیر سن قانونی از خطوط ایالتی عبور می کرد و مرتباً پورنوگرافی کودکان را مشاهده می کرد. تحقیقات FBI نشان داد که او تصاویر و ویدئوهای کودک آزاری را از دوست و همکار خود راسل تیلور دریافت کرده است. علاوه بر این، فاگل حداقل 14 نوجوان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده بود. وقتی فاگل به اتهامات وارده به او اعتراف کرد، بسیاری شوکه شدند. اما همه تعجب نکردند. در واقع، فاگل در اوایل سال 2007، زمانی که تحقیقات FBI آغاز شد، مظنون به کودک آزاری بود. به طرز نگران‌کننده‌ای، برخی ادعا می‌کنند که مدیران ساب وی از اتهامات وارده به فوگل آگاه بودند، اما شرکت تا زمانی که نتوانستند با او کار کنند، ادامه دادند.

سفر کاهش وزن جرد فوگل از طریق رژیم غذایی ساب وی

 جرد اسکات فاگل در ایندیاناپولیس، ایندیانا در 23 اوت 1977 در خانواده نورمن و آدرین فاگل به دنیا آمد. اعتقاد بر این است که او کودکی نسبتاً عادی داشته است. او در سال 1995 از دبیرستان نورث سنترال فارغ التحصیل شد و سپس در دانشگاه ایندیانا به عنوان رشته بازرگانی تحصیل کرد. در آنجا، در سال 1998، فاگل اولین گام ها را به معنای واقعی کلمه برای به رسمیت شناختنش برداشت. در آن زمان، این جوان 20 ساله 425 پوند وزن داشت و برای رسیدن به کلاس هایش تلاش می کرد. بدون هیچ تغییر عمده ای در سبک زندگی، فاگل متوجه شد که در راه رسیدن به مرگ است.

بنابراین، او تصمیم گرفت که تغییری ایجاد کند. همانطور که او در سال 2013 در مصاحبه ای با نشریه سلامت مردان گفت، در ده قدمی یک رستوران ساب وی زندگی می کرد و بنابراین شروع به خوردن دو ساندویچ در روز کرد یک بوقلمون و یک ساندویچ گیاهی.

داستان ناراحت کننده جرد فاگل فروشنده رستوران های ساب وی که پدوفیل بود

جرد فاگل در حال صحبت با یک کلاس درس از نوجوانان و نشان دادن شلواری که در زمانی که سنگین‌ترین وزنش را داشت می‌پوشید.


این، علاوه بر ورزش بیشتر، باعث شد که فاگل در کمتر از یک سال 245 پوند وزن کم کند. رسانه ها ابتدا پس از نوشته شدن مقاله ای درباره فاگل برای روزنامه دانشگاه ایندیانا مورد توجه قرار گرفتند و بعداً او در سال 1999 در مقاله سلامت مردان با عنوان رژیم های غذایی احمقانه که کار می کنند قرار گرفت.

چگونه جرد فاگل به جرد از ساب وی تبدیل شد؟

کمپین ساب وی با جرد فاگل چنان موفقیت آمیز بود که در طول 15 سال، او به طور منظم در تبلیغات شرکت ظاهر شد. او در رویدادهای مختلف ظاهر شد، به نمایندگی از برند و عکس گرفتن با طرفداران. داستان سفر کاهش وزن او به وضوح با میلیون ها نفری که امیدوار بودند لاغر شوند طنین انداز شد. ساوت پارک حتی یک اپیزود در مورد فاگل ساخت به نام جرد دستیارانی دارد.

اینکه بگوییم فاگل به خوبی شناخته شده بود، دست کم گرفتن است. در اوج زندگی حرفه ای، او یک سلبریتی با حسن نیت بود. ظاهرا همه «جرد از ساب وی» را می‌شناختند. اگرچه او هرگز کارمند رسمی آنجا نبود، اما این شرکت به او کارت سیاه مترو داد و او به عنوان نماینده و یک سخنران انگیزشی سالانه حدود 2 میلیون دلار درآمد داشت. همانطور که خود فاگل در سال 2013 گفت: ساب وی بزرگترین فرنچایز در جهان در حال حاضر است و نام او مستقیماً با آن گره خورده بود. برای مدتی، این یک ترتیب متقابل سودمند بود. اما همه چیز در سال 2015 تغییر خواهد کرد.

تحقیقات FBI در مورد سخنگوی ساب وی

زمانی که در سال 2015، اف بی آی جزئیات تحقیقاتی را در مورد جرد فاگل منتشر کرد که نشان داد او یک شکارچی کودک است، برای بسیاری شوکه کننده بود. با این حال، آنچه شگفت‌انگیزتر است، این است که چقدر او از این موضوع خلاص شده بود. این یک روزنامه‌نگار فلوریدا به نام راشل هرمان بود که برای اولین بار به اف‌ بی‌ آی درباره رفتارهای نگران‌کننده و انحرافات فاگل هشدار داد. هرمان در سال 2006 با فاگل ملاقات کرد، زمانی که او مهمان برنامه رادیویی او بود. فاگل عشوه گر بود، و این باعث ناراحتی او شد، اما ناراحتی او زمانی که فاش کرد فکر می کرد دختران دبیرستانی چقدر جذاب هستند به هشدار تبدیل شد.

داستان ناراحت کننده جرد فاگل فروشنده رستوران های ساب وی که پدوفیل بود

جرد فاگل در کنار مب کفلزیگی، دونده مسافت طولانی آمریکایی متولد اریتره می دود.


هرمان که مصمم بود فاگل را برای آنچه که واقعاً بود افشا کند، با او دوستی برقرار کرد. در همین حال، او مخفیانه تماس‌های تلفنی با فاگل را ضبط می‌کرد که در آن او جزئیات بیشتری در مورد جذابیت خود برای خردسالان فاش می‌کرد و می‌گفت: «آنها فقط بدن‌های خوب و پاکی دارند.» او همچنین ابراز تمایل کرد که با کودکان 9 ساله باشد. در سال 2007، هرمان نوارهای خود را به FBI ارائه کرد. متأسفانه، آنها به او گفتند که چون او این مکالمات را بدون اطلاع فاگل ضبط کرده است، شواهد در دادگاه غیرقابل قبول است. علاوه بر این، مقامات خاطرنشان کردند که داشتن خیال پردازی غیرقانونی نیست، بنابراین هرمان باید اسامی خاص قربانیانی را که فاگل از آنها سوء استفاده کرده بود و مکان های خاصی که برای انجام اعمال جنسی غیرقانونی رفته بود، بیابد.

بنابراین، هرمان یک خبرچین برای اف بی آی شد. اما پس از سال ها تماس با فوگل، او ناامید شد. تلاش برای فریب دادن فاگل به فلوریدا برای جشن تولد کودکان تقلبی شکست خورد و ظاهراً آنها نزدیک به زندانی کردن فاگل در پشت میله های زندان نبودند. بعلاوه، وقتی فاگل در مورد پسر و دخترش که فقط 11 و 10 سال داشتند، اظهار نظرهای زننده ای کرد، هرمان به شدت مبارزه کرد. اما پس از آن، نکته ای در مورد راسل تیلور، مدیر اجرایی بنیاد جارد سازمان غیرانتفاعی فاگل که برای مبارزه با چاقی کودکان ایجاد شده بود دقیقاً آنچه را که برای دستگیری فاگل نیاز داشتند به محققان داد.

چگونه دستگیری راسل تیلور به سقوط تکان دهنده جرد فوگل منجر شد

در آوریل 2015، پلیس ایالتی ایندیانا پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر ارسال تصاویری که حیوانات را به تصویر می‌کشد، حکم بازرسی خانه راسل تیلور را دریافت کرد. در حالی که داشتن این تصاویر از نظر فنی جرم نیست، داشتن رابطه جنسی با حیوان جرم است و آنها شواهد کافی برای تحقیق در مورد تیلور داشتند. در عوض، پلیس چیز دیگری را آزاردهنده یافت. در خانه تیلور، دوربین‌های مخفی با هدف خاص ضبط دخترخوانده‌های او، شوالتر و پارت، در حالی که برهنه بودند یا لباس‌هایشان را عوض می‌کردند، نصب شده بود. تیلور و همسر سابقش آنجلا بالدوین بیش از 500 تصویر واضح از دختران جوان و دوستانشان گرفته بودند.

داستان ناراحت کننده جرد فاگل فروشنده رستوران های ساب وی که پدوفیل بود

راسل تیلور و همسر سابقش آنجلا بالدوین.


دیری نپایید که مقامات متوجه شدند که تیلور اخیراً تصویری از یک خردسال برهنه را برای جرد فاگل 37 ساله ارسال کرده است. در پاسخ، فاگل از او پرسید که چه زمانی می تواند با کودک رابطه جنسی داشته باشد. به زودی مشخص شد که تیلور سال ها پورنوگرافی کودکان را برای فاگل تامین می کرده است. این به مقامات مدارک کافی داد تا در 7 ژوئیه 2015 به خانه فاگل حمله کنند. سپس، تصویری از جارد فاگل واقعی ظاهر شد. همانطور که معلوم شد، فاگل بیش از 400 فیلم و تصویر پورنوگرافی کودکان را تنها از تیلور دریافت کرده بود. او همچنین حدود 12000 دلار در سال برای کارگران جنسی، که حداقل برخی از آنها زیر سن قانونی بودند و در نتیجه قربانیان آزار جنسی کودکان بودند، خرج می کرد. فوگل در یک پیام متنی به یک گیرنده ناشناس نوشت: من برای یک نوجوان 14 یا 15 ساله به شما پول زیادی می دهم ... زیرا آرزوی من این است!

به گفته اف بی آی، فاگل در آگوست 2015 به توزیع و دریافت پورنوگرافی کودکان و سفر برای انجام اعمال جنسی تجاری با خردسالان متهم شد. بلافاصله پس از آن، فوگل به اتهامات علیه خود اعتراف کرد و به داشتن پورنوگرافی کودکان و آزار 14 خردسال اعتراف کرد.


فاگل به خاطر جنایات خود به 15 سال زندان فدرال محکوم شد. در مورد تیلور، او در سال 2022 پس از اعتراف به اتهامات مربوط به پورنوگرافی کودکان و بهره کشی جنسی به 27 سال زندان محکوم شد. تیلور ابتدا در سال 2015 مانند فاگل محکوم شد، اما بعداً زمانی که فاش شد که تیلور از کمک های حقوقی ناکارآمد برخوردار شده است، این حکم حذف شد. و بالدوین، همسر سابق تیلور، در نهایت به دلیل نقشش در این جنایات به 33 سال زندان محکوم شد. از زمانی که این جنجال آغاز شد، بسیاری از خود پرسیدند که آیا مدیران ساب وی قبل از دستگیری فوگل از جنایات وحشتناک اطلاع داشتند یا خیر.

آیا ساب وی از اقدامات جرد فاگل خبر داشت؟ پس از دستگیری جرد فاگل، گزارش‌هایی منتشر شد که حاکی از آن بود که یکی از صاحبان امتیاز سابق ساب وی ادعا کرده بود که مدیریت آنجا مدت‌ها قبل از متهم شدن او به هر جرمی می‌دانست که فاگل یک پدوفیل است. به گفته سیندی میلز، صاحب امتیاز سابق، فاگل پس از ملاقات در یک رویداد مترو، آشکارا در مورد علاقه خود به کودکان با او صحبت کرده بود. میلز که اعتراف به رابطه نامشروع با فاگل داشت، ادعا کرد که فاگل گفته است در سفر به تایلند برای رابطه جنسی با افراد زیر سن قانونی 9 تا 16 سال هزینه کرده است. ظاهراً، فاگل حتی از میلز پرسید که آیا می تواند بین او و عمو زاده زیر سن قانونی اش ملاقاتی ترتیب دهد تا او بتواند با دختر خردسال رابطه جنسی داشته باشد.

میلز گفت که او رفتار آزاردهنده فاگل را به رئیس صندوق تبلیغاتی زیرو، جف مودی و دو مدیر دیگر گزارش داده است. میلز ادعا کرد که مدیران نگرانی های او را کنار گذاشته اند و همچنین اشاره شده است که فاگل از نظر فنی کارمند ساب وی نیست. ساب وی گفت که آنها هیچ سابقه ای از این ادعا ندارند و نگرانی های میلز هرگز به تیم مدیریت فرنچایز مطرح نشده است. در مورد فاگل، او در حال حاضر در زندان در حال گذراندن دوران محکومیت خود است، اما ممکن است در سال 2029 آزاد شود یک سال زودتر از حد انتظار.

برچسب ها پرونده های جنایی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی