آمار
مطالب اصلی سایتمرموز و جنایی

ماجرای قتل های وحشتناک ایالت کانکتیکات + تصاویر

ماجرای قتل های وحشتناک ایالت کانکتیکات + تصاویر

داستان حمله به خانه در 23 ژوئیه 2007 که در آن دو سارق با آزادی مشروط به خانه ای در Cheshire، ایالت کانکتیکات، پس از تاریکی شب نفوذ کردند، خانواده را برای ساعت ها وحشت زده کردند و زن و دو دختر دکتر "پتیت" را کشتند! در ادامه مطلب همراه ما باشید.

شرارت این جنایت مفاهیم امنیت حومه شهر را تغییر داد، لغو مجازات اعدام در ایالت کانکتیکات را به تأخیر انداخت و موضوع نمایش های تلویزیونی، مستندها و کتاب ها شد. این امر با قتل های سال 1959 که در فیلم «در خون سرد» ترومن کاپوتی به تصویر کشیده شده است، مقایسه می شود. "جنیفر هاوک پتیت" 48 ساله همسر دکتر "پتیت" توسط سارقین خفه شد. دختران او، "هیلی" 17 ساله و "مایکلا" 11 ساله، به تخت خود بسته شده بودند و بر اثر استنشاق دود جان خود را از دست دادند. "جنیفر هاوک پتیت" و "مایکلا" نیز مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند. شوهر هاک-پتیت و پدر دخترها، دکتر "ویلیام پتیت جونیور" ، مورد ضرب و شتم قرار گرفت اما زنده ماند.

خانواده دکتر پتیت جونیور

تصویر بالا : دکتر پتیت به همراه همسرش جنیفر و دو دخترش هیلی و مایکلا 17 و 11 ساله.

قاتلان، "جاشوا کومیساریفسکی" و  "استیون هیز" در حال گذراندن حبس ابد هستند. آنها ابتدا به اعدام محکوم شدند، اما کانکتیکات مجازات اعدام را در سال 2012 لغو کرد. کومیساریفسکی وقتی هاوک-پتیت و مایکلا را در یک فروشگاه مواد غذایی دید، آنها را به عنوان هدف انتخاب کرد. او آنها را تا خانه‌شان تعقیب کرد، سپس پیش همدستش رفت و بعد با همدستش "هیز" بازگشت. آن دو در حدود ساعت 3 صبح جنایت خود را آغاز کردند، سر دکتر پتیت را با چوب بیسبال در حالی که او خوابیده بود شکستند و او را در زیرزمین بستند. آنها دو دختر دکتر "پتیت" را نیز به تخت بستند. بعداً در صبح، هیز همسر دکتر پتیت یعنی جنیفر هاوک-پتیت را به بانکی برد و در آنجا 15000 دلار با تهدید به آسیب دیدن خانواده اش برداشت.
ماجرای قتل های وحشتناک ایالت کانکتیکات + تصاویر
4 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش