loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

در طول حداقل سیصد سال گذشته، داستان‌هایی از کرم‌ هایی با طول بی‌سابقه در حال کندن زمین در مناطق مختلف ژاپن پخش شده است.

کرم های مرموز چند متری در ژاپن

در طول حداقل سیصد سال گذشته، داستان‌هایی از کرم‌ هایی با طول بی‌سابقه در حال کندن زمین در مناطق مختلف ژاپن پخش شده است. آنها در مورد مشاهده کرم های 2 متری، 5 متری و بسیار بزرگتر، شبیه به کرم های خاکی صحبت می کنند.

کرم های مرموز چند متری در ژاپن

در ژاپن در واقع کرم های خاکی بزرگی وجود دارند که نام سر چکش (Bipaliinae) را دارند که طول برخی از آنها به یک متر می رسد، اما هیچ چیز در مورد سر چکش های بزرگتر مشخص نیست. آیا اینها می توانند موارد منفرد مشاهده کرم های جهش یافته باشند؟ مستثنی نیست. با این حال، اجازه دهید به داستان های خود درباره ملاقات با کرم های غول پیکر ژاپنی بپردازیم.

کرم های مرموز چند متری در ژاپن

چندین داستان در مورد مواجهه با کرم های بزرگ از استان هیوگو در جزیره هونشو آمده است. یکی از این رکوردها به سال 1712 برمی گردد که یک رانش زمین بزرگ در روستا را توصیف می کند که پس از آن مردم کرم های عظیمی را در توده ای از زمین مشاهده کردند. طول یکی 1.5 متر و دومی تقریباً 3 متر بود. به زودی رانش زمین دیگری در همان منطقه فرود آمد و در آنجا کرمی خزنده به طول 4.5 متر در زمین مشاهده کردند. یک مورد جدیدتر در سال 1996 در شهرستان میکاتا، که در کوه های استان هیوگو واقع شده است، رخ داد. یک کشاورز در حین کاشت درخت کرمی به طول یک متر و ضخامت ۲ سانتی متر کشف کرد. این کرم سر چکشی نبود، شبیه یک کرم خاکی معمولی بود و این اولین باری بود که یک کشاورز در تمام سال‌های حضورش در منطقه با کرم خاکی به این بزرگی روبرو می‌شد.

کرم های غول پیکر در سایر نقاط ژاپن نیز دیده شده اند. در استان اوکایاما، زنی ادعا کرد که یک کرم 3 متری را در یک مزرعه دیده است. این کرم بسیار فعال بود و احتمالاً در اثر کار کشاورزی مزاحم آنها شده بود. کارگر دیگری در همان استان تکه‌ای از کرم را کشف کرد که به‌طور تصادفی با بیل بریده شده بود و این قسمت متعلق به موجودی بود که ارتفاع آن به 3، 5 یا 4 متر می‌رسید. بقیه کرم پیدا نشد. استرالیا خانه بزرگ ترین و ضخیم ترین کرم های خاکی در جهان است. طول آنها می تواند به 80 سانتی متر برسد و طبق شایعات به سه متر هم برسد. آنها فقط در منطقه روستایی Gippsland ویکتوریا یافت می شوند و آسیب پذیر در نظر گرفته می شوند. آنها در خارج از استرالیا یافت نشدند.

کرم های مرموز چند متری در ژاپن

کرم های مرموز چند متری در ژاپن

کرم های خاکی به طول 60 سانتی متر تا یک متر در جزیره شیکوکو، در شبه جزیره ایزو، در شبه جزیره های کی و نارا یافت شدند. و غیر معمول ترین کشف در سال 1997 در استان فوکوکا در جنوب کیوشو بدست آمد. ساتو ژاپنی و دوستش چیزی در نزدیکی رودخانه در ساحل دیدند. که در اصل برای یک تکه ژامبون در نظر گرفته شده بود. نزدیک‌تر آمدند و دیدند که گوشت استوانه‌ای شکلی است که انگار از یک کرم بزرگ بریده شده است. این قطعه 30 سانتی‌متر طول و 20 سانتی‌متر قطر داشت (یک کرم فوق‌العاده ضخیم!) و با پوست مرطوب نازکی پوشیده شده بود که روی سطح آن قطعاتی مانند روی بدن کرم خاکی دیده می‌شد. رنگ کرم قهوه ای "مانند سوسیس دودی" بود. در تکه گوشت اثری از استخوان نبود و هر دو سر قطعه پاره شده بود، انگار کسی با دست خالی کرمی را از هم جدا کرده باشد. تصور شاهدان عینی این بود که این بقایای یک کرم خاکی عظیم است. که حداقل 10 متر طول داشت و شاید بیشتر. متأسفانه به دلیل لزج بودن و بدبو بودن قطعه، مردم آن را در جایی که پیدا کردند رها کردند و حتی عکسی هم از آن وجود ندارد.

برچسب ها ترسناک , علمی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی