loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

این پدیده ماوراء طبیعی در یک موزه در بریتانیا زمانی که یک عروسک اسباب بازی صندلی خود را تکان داد، توسط دوربین امنیتی ثبت شد.

صحنه تاب خوردن «عروسک شبح» در موزه‌ای در بریتانیا

این پدیده ماوراء طبیعی در یک موزه در بریتانیا زمانی که یک عروسک اسباب بازی صندلی خود را تکان داد، توسط دوربین امنیتی ثبت شد. در انگلستان مکان بسیار عجیبی به نام موزه خالی از سکنه در استوک-آن-ترنت وجود دارد. در اینجا، مردم اشیایی را ذخیره می کنند که گفته می شود معنوی هستند، توانایی های ماوراء طبیعی دارند یا حتی تسخیر شده اند.

صحنه تاب خوردن «عروسک شبح» در موزه‌ای در بریتانیا

عکس متحرک: عروسکی که روی صندلی نشسته است به طور خودکار تاب می خورد.


به گفته کریگ، بنیانگذار سازمان GHOST (مخفف Ghost Hunters Of Stoke-on-Trent)، عروسک مری بدون شک تسخیر شده ترین شی در اینجاست، و "هیچ راهی برای نجات آن وجود ندارد. کریگ گفت: "یک زن این عروسک را برای ما گذاشت و گفت که پیرزنی آن را به فرزندانش داد، اما او هیچ آرامشی برای مری در خانه پیدا نکرد. ما عروسک را حدود یک سال نگه داشته ایم." نکته قابل توجه، به گفته کریگ، عروسک مری بارها نشان داده است که دارای قدرت های عجیب و غریب و ماوراء طبیعی است، مانند تاب خوردن روی صندلی، پرتاب کردن خود از روی صندلی، حتی چرخاندن چشم هایش به طور مداوم.

در ویدئویی که از یک دوربین امنیتی ضبط شده است، عروسک مری را می توان دید که به طور ناگهانی صندلی را بدون کسی در اطراف موزه متروکه می چرخاند. ویدئویی صحنه ای از عروسک ارواح را ضبط کرده است که صندلی خود را در موزه ای در انگلیس تاب می دهد. با مشاهده این ویدئو، بسیاری از مردم مبهوت شدند و چیزی که دیدند را باور نمی کردند. با این حال، نظراتی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه ویدیوی فوق فقط صحنه سازی شده است و همه اینها برای جذب بازدیدکنندگان به این مکان در فیلمنامه بوده است.

در واقع، عجیب ترین موزه بریتانیا هنوز هم یکی از جاذبه های گردشگری است. علاوه بر عروسک مری، وسایل عجیب و غریب زیادی نیز وجود دارد، مانند واکر کودک که به تنهایی حرکت می کند، پرده ای که خود را می کشد یا قهقهه ای که از جعبه ساعت می آید. برای اثبات واقعی بودن پدیده های فوق طبیعی فوق، این موزه حتی بازدیدکنندگان را سازماندهی می کند که اگر به اندازه کافی شجاع باشند، شب را بمانند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی