آمار
مطالب اصلی سایتمرموز و جنایی

داستان ناپدید شدن مرموز سوزان پاول مادری از یوتا

داستان ناپدید شدن مرموز سوزان پاول مادری از یوتا

وقتی سوزان پاول در دسامبر 2009 ناپدید شد، پلیس گوشی او را در ماشین شوهرش به همراه خونش در خانه‌شان پیدا کرد. سه سال بعد، جاش پاول دو پسر آنها را قبل از اینکه جان خود را بگیرد، کشت. به نظر می رسید سوزان پاول زندگی سالمی دارد. او که یک دلال تمام وقت در ولز فارگو بود، خانواده ای جوان با شوهری ظاهراً دوست داشتنی و دو پسر کوچک در وست ولی سیتی، یوتا داشت. با این حال، در 6 دسامبر 2009، سوزان پاول ناپدید شد و پلیس به شوهرش، جاش پاول، مشکوک شد که چیزی جز یک شوهر دوست داشتنی به نظر نمیرسد.

وقتی سوزان پاول در 7 دسامبر سر کار حاضر نشد، پلیس از شوهرش تحقیق و بازجویی کرد. او ادعا کرد که یک شبه با فرزندانشان به کمپ رفته است. به طرز شومی، پلیس گوشی سوزان را در ماشینش پیدا کرد که سیم کارتش را درآورده بود - در کنار بیل، برزنت، کپسول گاز و یک ژنراتور. آنها حتی وصیت نامه ای را کشف کردند که سوزان پاول آن را در یک صندوق امانات پنهان کرده بود. در آن آمده است: "اگر من بمیرم ممکن است تصادف نباشد، حتی اینطور اگر به نظر برسد.» اما با افزایش شواهد در سال 2012، جاش پاول با آتش زدن خانه و قفل کردن درها، خود و پسرانشان را کشت. و سوزان پاول از سال 2009 دیگر دیده نشده است.

ازدواج در حال فروپاشی دو عاشق جوان: سوزان ماری کاکس متولد 16 اکتبر 1981 در آلاموگوردو، نیومکزیکو، در پویالاپ، واشنگتن بزرگ شد. او 18 ساله بود و وقتی با جاش پاول آشنا شد به دنبال زیبایی بود. جاش و سوزان پاول از اعضای مؤمن کلیسای عیسی مسیح قدیسان آخرالزمان بودند و در یک دوره آموزشی مؤسسه دین ثبت نام کردند که برای آن یک شام برگزار کرد. جاش ظرف چند روز پیشنهادش را داد. این زوج در 6 آوریل 2001 در معبد LDS پورتلند اورگان ازدواج کردند. سپس با پدر جاش، استیون، در منطقه South Hill در نزدیکی Puyallup، جایی که سوزان از پیشرفت‌هایش رنج می‌برد، به خانه رفتند. استیون یک سال مخفیانه از او فیلم گرفت تا اینکه در سال 2003 به وسواس فکری خود اعتراف کرد.


داستان ناپدید شدن مرموز سوزان پاول مادری از یوتا

سوزان و جاش پاول با چارلز (راست) و برادن (چپ).


جاش و سوزان پاول هر دو وقتی در سال 2004 به وست ولی سیتی، یوتا نقل مکان کردند، آسوده خاطر شدند. اما جاش بدون اینکه از او مطلع باشد، در یک رابطه قبلی خود را نشان داده بود. معشوقه سابقش کاترین تری اورت عملاً از ایالت فرار کرده بود تا به خاطر رفتار جاش از طریق تلفن از او جدا شود. سوزان روی فرزندانش و کار تازه به‌عنوان دلالی متمرکز بود، در حالی که جاش بین کارها بود. او دو پسر به نام‌های چارلز و برادن را در سال‌های 2005 و 2007 به دنیا آورد تا اینکه دچار اختلافات زناشویی فزاینده‌ای شد که ریشه در هزینه‌های هنگفت جاش داشت و زمانی که موضوع وسواس پدرش مطرح شد، او در کنار پدرش قرار گرفت.

جاش در سال 2007 با بیش از 200000 دلار بدهی اعلام ورشکستگی کرد. سوزان در ژوئن 2008 وصیت نامه ای مخفی نوشت که در آن اظهار داشت که جاش تهدید می کند که در صورت طلاق از او کشور را ترک خواهد کرد و شکایت خواهد کرد. در 29 ژوئیه 2008، او حتی فیلمی از خسارت مالی که او ایجاد کرده بود، ضبط کرد.

 ناپدید شدن سوزان پاول: در 6 دسامبر 2009، سوزان فرزندانش را به کلیسا برد. همسایه‌ای که بعدازظهر به آنجا می‌رفت، آخرین کسی بود که خارج از خانواده پاول او را می‌دید. صبح روز بعد، فرزندان او هرگز برای مهدکودک حاضر نشدند و کارکنان نتوانستند به سوزان یا جاش برسند. بنابراین، کارکنان مهدکودک با مادر و خواهر جاش تماس گرفتند تا آنها را از غیبت بچه ها مطلع کنند. سپس مادر جاش با پلیس تماس گرفت. زمانی که کارآگاه پلیس شهر وست ولی، الیس ماکسول، حوالی ساعت 10 صبح روز 7 دسامبر به خانه خانواده پاول رسید، متوجه شد که وسایل سوزان در خانه است، هیچ نشانه ای از ورود اجباری وجود ندارد و تهویه روشن است. جاش ساعت 5 بعدازظهر با بچه هایش به خانه برگشت و ادعا کرد که به کمپینگ رفته است. فرزندانش نیز تایید کردند.


داستان ناپدید شدن مرموز سوزان پاول مادری از یوتا

سوزان پاول و جاش پاول شش ماه پس از ملاقات برای اولین بار در سن 18 و 25 سالگی ازدواج کردند.


با این حال، جاش به کارآگاهان گفت که نمی تواند توضیح دهد که چرا تلفن سوزان در ماشین او بوده است. و بازرسان انبوهی از ابزارها را در وسیله نقلیه به همراه این واقعیت که جاش فرزندانش را در یک شب در دمای انجماد به کمپ برده بود، نگران‌کننده یافتند. اما بدون جسد، دادستان منطقه سالت لیک از طرح اتهام علیه هر یک از خانواده پاول در رابطه با ناپدید شدن سوزان پاول خودداری کرد. در 8 دسامبر، جاش پاول یک ماشین کرایه کرد و 800 مایل رانندگی کرد و سپس آن را در 10 دسامبر به فرودگاه سالت لیک سیتی برگرداند. اما در 9 دسامبر، پلیس خون حاوی DNA سوزان را روی فرش آنها پیدا کرد. در 15 دسامبر، آنها اسناد دست نویس او را در صندوق امانات او پیدا کردند.

او نوشت: "من الان 3 تا 4 سال است که استرس شدید زناشویی دارم." «برای امنیت خودم و فرزندانم احساس می‌کنم به کاغذی نیاز دارم. او تهدید کرده است که از کشور خارج می شود و به من گفته است که اگر طلاق بگیریم، وکیل وجود دارد. زمانی که بچه در مدرسه بود، چارلز به معلمش گفت که مادرش با او به اردو آمده بود اما مرده است. برادن تصویری از سه نفر در یک ون کشید و به معلم مهدکودک خود گفت که "مامان در صندوق عقب بود." در همین حال، پلیس متوجه شد که جاش IRA (حساب پس انداز بازنشستگی فردی) سوزان پاول را منحل کرده است.

قتل وحشتناک و خودکشی جاش پاول: فرزندان جاش و سوزان پاول در همان ماه به پویالاپ بازگشتند تا با پدرش استیون زندگی کنند. اما یک حکم بازرسی از خانه استیون به پورنوگرافی کودکان منجر شد، که او در نوامبر 2011 دستگیر شد. جاش حضانت فرزندانش را به والدین سوزان از دست داد و در فوریه 2012 به او دستور داده شد که تحت یک ارزیابی روانشناختی قرار گیرد از جمله پلی گراف. اما در ساعت 12:30 بعد از ظهر. در 5 فوریه، الیزابت گریفین، مددکار اجتماعی، فرزندانش را برای بازدید تحت نظارت به آنجا آورد. اما به محض اینکه بچه ها داخل شدند، جاش در را قفل کرد. سپس با تبر فرزندانش را زد و بنزین زد و خانه را به آتش کشید. لحظاتی قبل، او یک ایمیل تک خطی به وکیل خود ارسال کرده بود: «متاسفم، خداحافظ».


استیون پاول

استیون پاول به دلیل پورنوگرافی کودکان در سال 2011 دستگیر شد.


استیون پاول پس از آزادی از زندان به مرگ طبیعی درگذشت. برادر جاش، مایکل، که بازرسان او را به عنوان یک همدست احتمالی مشکوک می‌کردند، در 11 فوریه 2013 از ساختمانی پایین پرید. در ژوئیه 2020، ایالت واشنگتن به والدین سوزان به دلیل سهل انگاری که منجر به مرگ نوه هایشان شد 98 میلیون دلار غرامت داد. سوزان پاول تا به امروز هرگز پیدا نشده است.

0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش