آمار
مطالب اصلی سایتمرموز و جنایی

قتل وحشتناک حل نشده مدل بزرگسالان پائولا اسلادوسکی

قتل وحشتناک حل نشده مدل بزرگسالان پائولا اسلادوسکی

پائولا اسلادوسکی تنها 26 سال داشت که در سال 2010 در سطل زباله میامی سوخته شد و قاتل او هرگز شناسایی نشد. در 3 ژانویه 2010، در یک زباله دانی شمال میامی، پلیس جسد پائولا اسلادوسکی، که برای تعطیلات آخر هفته سال نو با دوست پسرش، کوین کلیم، از ایالت سان شاین دیدن کرده بود، پیدا کرد. اسلادوسکی به وضوح به قتل رسیده بود و جسد او چنان سوخته بود که باید با سوابق دندانپزشکی اش شناسایی می شد.

قتل وحشتناک حل نشده مدل بزرگسالان پائولا اسلادوسکی

اسلادوسکی و کلیم به داشتن رابطه ای ناپایدار معروف بودند که با سوء استفاده و خشونت همراه بود. بنابراین کلیم به سرعت به عنوان یک مظنون مورد توجه قرار گرفت، اما این یک مورد معمولی باز و بسته نبود. اگرچه کلیم یکی از آخرین افرادی بود که اسلادوسکی را زنده دید، و ظاهراً این زوج کمی قبل از ناپدید شدن اسلادوسکی در میامی با هم درگیری فیزیکی داشتند، آن دو به طور جداگانه از کلوپ شبانه اسکورت شدند. صبح روز 3 ژانویه، کلیم با یک تاکسی از محل برگزاری حرکت کرد و ظاهراً به تنهایی به هتل این زوج بازگشت. نظارت تصویری نشان داد اسلادوسکی بعد از کلیم باشگاه را ترک کرد.

طولی نکشید که توجه به کارمندان کلاب اسپیس معطوف شد که او را در بیرون همراهی می کردند - و مردی که به نظر می رسید از پشت اسلادوسکی را دنبال می کند. در نهایت پلیس طرحی از مردی کاملاً متفاوت منتشر کرد که در فیلم ضبط نشد. طبق گزارش یک شاهد، این مرد ظاهراً قبل از ناپدید شدن اسلادوسکی از پارکینگی نزدیک کلاب اسپیس به همراه اسلادوسکی خارج شد. اما بیش از یک دهه بعد، هویت این مرد هنوز ناشناخته است و قاتل اسلادوسکی هرگز ردیابی نشده است. در ادامه همه چیزهایی است که باید در مورد قتل پائولا اسلادوسکی و معمای حل نشده پیرامون آن بدانید.


رابطه پائولا اسلادوسکی و کوین کلیم

قتل وحشتناک حل نشده مدل بزرگسالان پائولا اسلادوسکی

پائولا اسلادوسکی در 15 نوامبر 1983 در گاردن سیتی، میشیگان به دنیا آمد. اطلاعات کمی در مورد سال های اولیه او وجود دارد، اما آنچه واضح است این است که او زندگی خانگی پر دردسری داشته است. پدرش تا حد زیادی غایب بود، و ظاهراً مادرش به او اجازه داده بود با مردی 29 ساله در زمانی که تنها 14 سال داشت، "با او قرار بگذارد". خواهر بزرگتر این نوجوان، کلی، کسی بود که آن مرد را به مقامات گزارش داد.

وقتی پائولا اسلادوسکی بزرگتر شد، رویای مدل شدن را در سر داشت. در سن 19 یا 20 سالگی، او علاقه مند بود که مدل بزرگسالان شود. در سال 2003، اسلادوسکی در ویدیویی ظاهر شد. اما متأسفانه برای اسلادوسکی، این ظاهرا به موفقیت بزرگی برای حرفه او تبدیل نشد که احتمالاً پیش بینی می کرد. پس از آن اسلادوسکی برای یافتن شغل به عنوان مدل تلاش کرد و طبق گزارشات، شروع به کار به عنوان یک رقصنده کرد تا از پس زندگی خود بربیاید. زمانی که او در اواسط 20 سالگی بود، با کوین کلیم که حدود هشت سال از او بزرگتر بود، ارتباط برقرار کرد. بسیاری از عزیزان اسلادوسکی بلافاصله موارد منفی متعددی را در رابطه مشاهده کردند. ناپدری اسلادوسکی، ریچارد واتکینز، به یاد آورد: «آنها رابطه وحشتناکی داشتند. من از ابتدا به آنها گفته ام که نباید با هم باشند.»

قتل وحشتناک حل نشده مدل بزرگسالان پائولا اسلادوسکی

واتکینز همچنین گفت که اسلادوسکی حتی یک بار در طول رابطه اش با کلیم به دوست پسر سابقش پیام داده بود و گفته بود که او "در تلاش برای کشتنش" بود. ماه‌ها قبل از قتل، در تابستان 2009، اسلادوسکی به دلیل حمله به کلیم با یک سلاح مرگبار در کالیفرنیا دستگیر شد. به گفته واتکینز، اسلادوسکی یک بطری را روی سر کلیم کوبیده بود. اتهامات علیه اسلادوسکی بعداً لغو شد. اما پس از آن، در دسامبر همان سال، کلیم به دلیل شکستن بینی اسلادوسکی در میشیگان دستگیر شد.

در آن زمان، این زوج حدود یک سال و نیم با هم قرار داشتند و تصمیم گرفتند با وجود مشکلاتی که داشتند در کنار هم بمانند. آنها حتی یک سفر به میامی  در سال جدید برنامه ریزی کردند. اسلادوسکی علاقه خاصی به شرکت در کنسرت نیمه شب لیدی گاگا داشت. کلیم به خاطر می‌آورد که او شنیده بود که افراد مشهور آنجا خواهند بود. متأسفانه، این سفر به میامی آخرین سفری است که اسلادوسکی انجام داده است.


قتل وحشیانه پائولا اسلادوسکی

حتی در طول سفری کوتاه و سرگرم کننده، رابطه پائولا اسلادوسکی و کوین کلیم دچار آشفتگی شد. در ساعات اولیه 3 ژانویه 2010، این دو وارد کلاب اسپیس میامی شدند - اما با هم آنجا را ترک نکردند. کلاب اسپیس می‌گوید که اسلادوسکی و کلیم «حدود ساعت 7 صبح روز 3 ژانویه در بار در منطقه باشگاه اسپیس با یکدیگر درگیر شدند.» کلیم به سرعت به خارج از محل برگزاری اسکورت شد و در آنجا سوار تاکسی شد. از اسلادوسکی خواسته شد بعد از کلیم آنجا را ترک کند، لحظه ای که در نظارت تصویری حوالی ساعت 7:20 صبح ثبت شده است. در این ویدئو، اسلادوسکی توسط یک کارمند و یکی از اعضای کادر مدیریتی کلاب اسپیس به بیرون اسکورت می شود.

قتل وحشتناک حل نشده مدل بزرگسالان پائولا اسلادوسکی

تصویر بالا زباله دانی که جسد پائولا اسلادوسکی در آن کشف شد.


این ویدئو برخی از آخرین لحظات شناخته شده اسلادوسکی را ضبط کرد، اما یک شاهد بعداً گزارش داد که اسلادوسکی را دیده است که از پارکینگ مجاور با مردی ناشناس خارج شده است - که در نهایت به عنوان مظنون احتمالی نام برده می شود. بعداً در همان روز، کلیم می‌گوید که در اتاق هتلش از خواب بیدار شده،. وقتی دید که اسلادوسکی در رختخواب کنارش نیست، نگران شد. حتی زمانی که این زوج در گذشته دعوا می کردند، اسلادوسکی همیشه در نهایت به خانه می آمد. کلیم بعداً گفت که سعی کرد با پلیس تماس بگیرد و گزارش مفقودان را ارائه کند، اما آنها به او گفتند که باید تا 24 ساعت صبر کند.

او گفت "و من دارم عصبانی می شوم. ما اهل خارج از شهر هستیم ما در حال تعطیلات هستیم، " به طرز غم انگیزی، حدود 14 ساعت پس از اینکه اسلادوسکی کلاب اسپیس را ترک کرد، پلیس تماسی در مورد یک زباله دانی در حال سوختن در شمال میامی، حدود 120 بلوک شمال باشگاه اسپیس در یک منطقه صنعتی دریافت کرد. در سطل زباله، مقامات جسد پائولا اسلادوسکی را که به شدت سوخته بود و با سوابق دندانپزشکی اش شناسایی شده بود، پیدا کردند.

جستجوی مداوم برای یک قاتل ناشناس

جای تعجب نیست که کوین کلیم به سرعت به عنوان یک مظنون در پرونده قتل معرفی شد. از این گذشته، او و پائولا اسلادوسکی اغلب در طول رابطه خود با هم دعوا کرده بودند و او یکی از آخرین افرادی بود که او را زنده دیده بود. اما حتی با وجود اینکه برخی به دلیل سابقه‌شان به او مشکوک هستند، مدت‌هاست که پلیس به‌عنوان مظنون احتمالی از او صرف نظر کرده است. خواهر اسلادوسکی، کلی فاریس، که به شدت درگیر افزایش آگاهی در مورد این پرونده بود، نیز با استناد به مکان دورافتاده زباله‌دانی که جسد اسلادوسکی را پیدا کرد، تردید دارد که کلیم مسئول آن بوده است: «او راهی برای انتقال او نداشت. آنها حتی یک ماشین کرایه ای هم نداشتند.»
پس از اینکه پلیس فیلم های نظارتی را در خارج از کلاب اسپیس دید که نشان می داد کلیم و اسلادوسکی به طور جداگانه محل برگزاری را ترک می کنند، آنها  باور کردند که کلیم بی گناه است. پرونده بی‌گناهی کلیم بعد از اینکه شاهدی گزارش داد که اسلادوسکی را با «یک مرد سیاه‌پوست سنگین یا اسپانیایی تبار با» از پارکینگی در نزدیکی محل برگزاری ترک کرده است، تقویت شد. طولی نکشید که پلیس طرحی از این مرد را بر اساس توضیحات شاهد منتشر کرد.
متأسفانه، این مظنون احتمالی در دوربین شکار نشد و پس از اینکه کلیم علناً پیشنهاد کرد که مظنون احتمالی می‌توانست در کلاب اسپیس یا حتی مردی باشد که پشت اسلادوسکی در حال راه رفتن ضبط شده بود، سردرگمی در رسانه‌ها به وجود آمد. 

قتل وحشتناک حل نشده مدل بزرگسالان پائولا اسلادوسکی

طبق گزارش ها، طرح پلیس از مردی که در نزدیکی کلاب اسپیس با پائولا اسلادوسکی دیده شده است.

«فردی که پشت پائولا در ویدیو راه می‌رود، برخلاف ادعای آقای کلیم، مردی نیست که شبیه مردی در طرح پلیس باشد. مردی که پائولا را در این ویدئو همراهی می‌کند، یک قفقازی بدون موهای صورت است. محل برگزاری اضافه کرد: «هیچ یک از کارکنان یا کارمندان امنیتی ما پست یا شیفت خود را در ساعت 7 صبح رها نکردند تا پائولا را دنبال کنند. همه آنها جلوی دوربین هستند و حساب شده اند. علاوه بر این، طرح پلیس از مظنون احتمالی با هیچ یک از کارکنان امنیتی یا کارمندان ما مطابقت ندارد.»

هویت مظنون احتمالی تا به امروز ناشناخته باقی مانده است، اما کلیم معتقد است این مردی بود که قبلاً در آن شب با اسلادوسکی صحبت می کرد، شاید یک مشتری در کلاب اسپیس. او فکر نمی‌کند که او با غریبه‌ای که در خیابان ملاقات کرده بود، برود: منظورم این است که او هشت سال در کلوپ‌های دیترویت کار می‌کرد. خوب، دیترویت منطقه خوبی نیست. و او هرگز مشکلی نداشت.»  رئیس پلیس شمال میامی. مایکل گائودیو معتقد است که قاتل کسی بود که با منطقه صنعتی که جسد پائولا اسلادوسکی در آنجا ریخته شد بسیار آشنا بود و حتی ممکن است در همان نزدیکی زندگی می‌کرده باشد:

«تئوری این است که او در جای دیگری کشته شد و به آنجا آورده شد و کسی می‌دانست که زباله‌دان کجاست. بود. این چیزی نیست که کسی از آن اطلاع عمومی داشته باشد.» بیش از یک دهه بعد، گائودیو می‌گوید که هنوز تحت تعقیب پرونده قتل حل‌نشده است: «این موردی است که من حلش نکردم. ناتوانی مرا آزار می دهد. هنوز هم تا امروز به آن فکر می کنم.»

0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش