loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

ناپدید شدن در این مکان در قلمرو ایالات متحده حداقل از سال 1891، افراد، هواپیماها و قایق های ماهیگیری به طور مرموزی ناپدید شده اند.

مثلث میشیگان محل اسرار آمیز ناپدید شدن افراد

ناپدید شدن غیرقابل توضیح افراد در مثلث میشیگان در منطقه غیرعادی!

ناپدید شدن
در این مکان در قلمرو ایالات متحده حداقل از سال 1891، افراد، هواپیماها و قایق های ماهیگیری به طور مرموزی ناپدید شده اند. این منطقه که به طور محلی مثلث میشیگان نامیده می شود، بخشی از دریاچه میشیگان، شهر لودینگتون و بندر بنتون در میشیگان و شهر مانیتووک در ویسکانسین را پوشش می دهد. بیشتر این منطقه، همانطور که در شکل بالا مشخص است، مستقیماً در دریاچه میشیگان قرار دارد. این در حالی است که بیشتر افراد ناپدید شده در این منطقه در منطقه جنگلی حاشیه این دریاچه ناپدید شده اند. اجسام پرنده ناشناس، مه های عجیب و غریب و سایر پدیده های غیرعادی نیز اغلب در اینجا دیده می شوند که به طور کلی یک منطقه غیرعادی را نشان می دهد.


یکی از عجیب ترین ناپدید شدن ها در فوریه 1978 اتفاق افتاد، زمانی که یک دانش آموز جوان به نام استفان کوباکی برای سفر اسکی به دریاچه رفت.
او با روحیه خوب رفت و هیچ چیز نشان نمی داد که ممکن است اتفاق بدی برایش بیفتد. کوباکا به خانه برنگشت و جستجوی دسته جمعی که به زودی سازماندهی شد تنها ردپای او را یافت که ناگهان در لبه دریاچه به پایان رسید. نتیجه گرفته شد که آن مرد غرق شده و اگرچه جسد او نیز پیدا نشد، او مرده اعلام شد. یک سال بعد، در 5 مه 1979، استفن کوباکی، سالم و سلامت، ناگهان در آستان خانه پدر و مادرش ظاهر شد، در حالی که به نظر می رسید مهار شده بود و نمی فهمید چه اتفاقی دارد می افتد. او اصلاً نمی دانست که حدود یک سال تمام ناپدید شده است و فقط خرده هایی از اطلاعات این دوره در حافظه او باقی مانده است. به گفته کوباکی، او اسکی کردن در ساحل دریاچه را به یاد آورد و سپس افتاد و از حال رفت. او در مکانی به نام پیتسفیلد، 70 مایلی از جایی که ناپدید شد، بیدار شد. او لباس یکی دیگر را پوشیده بود و کنارش نه کوله پشتی اش، بلکه یک جور کثیف و همچنین کیف شخص دیگری بود.

گونی حاوی نقشه ای از منطقه بود که کوباکا هرگز نداشت. کوباکی به نحوی به خانه رسید و سپس قاطعانه از گفتن چیزی فراتر از این اطلاعات به خبرنگاران امتناع کرد، گاهی اوقات به از دست دادن حافظه اشاره می کرد و گاهی اوقات به سادگی نمی خواست با مطبوعات ارتباط برقرار کند. سال ها از آن زمان می گذرد، کوباکی از دانشگاه فارغ التحصیل شد، دانشمند شد و هنوز هم پیاده روی می کند و از اسکی لذت می برد. اما تا به حال حاضر نیست در مورد آن حادثه عجیب صحبت کند.

استفن کوباکی این روزها
مثلث میشیگان محل اسرار آمیز ناپدید شدن افراد
ناپدید شدن عجیب دیگری با کریستوفر هولاکس 30 ساله رخ داد که به عنوان یک کوهنورد باتجربه شناخته می شد که از سخت ترین مسیرها نمی ترسید.
در 17 مارس 2004، هولاکس به کلبه خود رفت، که در جنگل های پارک ایالتی آبشار Tahquamenon گم شده بود، اما او هرگز به کلبه نرسید و بدون هیچ ردی در مسیر رسیدن به آن ناپدید شد. هنگامی که او تماس تلفنی با خانواده خود نگرفت، آنها با پلیس تماس گرفتند و کلانتر جستجوی گسترده ای را برای یافتن فرد گمشده ترتیب داد. در آن زمان هنوز برف در جنگل ها وجود داشت و رد پای هولاکس به وضوح روی لایه برف نمایان بود. علاوه بر این، او با کفش‌های برفی راه می‌رفت، بنابراین آثارش بزرگ و قابل توجه بود. یک گروه جستجو این مسیرها را دنبال کردند که ناگهان در لبه یک باتلاق جنگلی یخ زده رد پاها دیگر وجود نداشت. مردم همه چیز را در اطراف بررسی کردند، اما نه ادامه آثار، نه چیزهای هولاکس و نه بقایای بدن او در جایی یافت نشد.

مثلث میشیگان محل اسرار آمیز ناپدید شدن افراد


تنها مدرکی که به آن ها رسیدند، یک جعبه فشنگ تمام شده از یک تپانچه بود. با این حال، اینکه آیا این موضوع با ناپدید شدن هولاکس مرتبط بوده یا نه، هرگز فاش نشده است. هیچ اثری از خون در برف یا شواهد دیگری به نفع فرضیه ای که کسی به هلاکس شلیک کرد نیز یافت نشد. در تابستان 2008، جو کلیولی 73 ساله بدون هیچ اثری در همان منطقه جنگلی که هولاکس ناپدید شد ناپدید شد. کلیولی به همراه همسرش و سگی به نام چیپ از فلوریدا به اینجا آمدند و برای تابستان خانه ای کوچک در کنار دریاچه اجاره کردند. در 13 ژوئیه، کلیولی سگ خود را در مسیر Tahqua Trail برد. تنها چند ساعت پیاده روی کوتاه بود و کلیولی از قبل با همسرش تماس گرفته بود و به او گفته بود که تا ساعت 9 شب برمی گردد. اما نه عصر و نه روز بعد برنگشت. پس از تماس همسرش با پلیس، عملیات جست و جوی گسترده ای به مساحت 10 هزار جریب در محدوده مسیر طاقه انجام شد. اما همه چیز بی فایده بود، کلیولی و سگش بدون هیچ اثری از روی زمین ناپدید شدند.

مثلث میشیگان محل اسرار آمیز ناپدید شدن افراد

در 1 آگوست 2008، چیپ، سگی بسیار لاغر، اما زنده و حتی نه چندان کهنه، ناگهان به سمت خانه ای که کلیولی قبلاً اجاره کرده بود، دوید.
متاسفانه سگ نتوانست بگوید چه اتفاقی برای اربابش افتاده است. و تنها چند روز پس از آن، در 4 آگوست 2008، دریک هنگان 35 ساله با دوست دخترش قرار گذاشت تا به شکار آهو در جنگل نزدیک نیوبری بروند. آنها در مورد محل ملاقات به توافق رسیدند و به طور قطع مشخص است که دریک به منطقه نشان داده شده رسید، ماشین خود را در پارکینگی در کنار بزرگراه رها کرد و سپس به داخل جنگل رفت. اما او هرگز به جایی نرسید که دوست دخترش را میخواست ملاقات کند. هیچ اثری از او در جنگل پیدا نشد و هنوز معلوم نیست چه بر سرش آمده است. در تابستان 2013، امبر رز اسمیت 2 ساله از خانه خود در نیویگو، در سواحل دریاچه میشیگان ناپدید شد. به گفته پدرش، او با دخترش و دو سگشان در اتاق بچه ها بازی می کرد و بعد فقط چند دقیقه به توالت رفت. وقتی برگشت، دخترها و سگ ها دیگر در اتاق نبودند. پدر شروع به جستجوی همه جا برای کودک کرد و سپس به خیابان دوید و سگ ها را پیدا کرد. اما دختر هیچ جا پیدا نشد.

مثلث میشیگان محل اسرار آمیز ناپدید شدن افراد

به زودی جستجوی گسترده ای با مشارکت چند صد داوطلب آغاز شد، اما دختر تنها یک روز بعد و در همان زمان در 2 مایلی خانه اش پیدا شد.
او در جاده ایستاده بود به فضا خیره شد و به نظر نمی رسید که بفهمد چگونه به آنجا رسیده است. آنها سعی کردند از دختر سؤال کنند، اما با وجود اینکه کودک می توانست صحبت کند، دختر به هیچ وجه توضیح نداد که چه اتفاقی برای او افتاده است. به نظر می رسد او در حالت شوک و سرگردانی به سر می برد. در همان زمان، بین خانه او ، جاده جنگلی انبوه وجود دارد، اما کودک به نظر نمی رسید که خودش از این جنگل عبور کند. تصور اینکه دختری در سن 2، 5 سالگی چنین مسافتی را در جنگل پشت سر بگذارد سخت است و حتی با این واقعیت که در عصر و شب دمای اینجا به شدت کاهش یافته است. شاید کسی او را برده است. با این حال، هرگز معلوم نشد که چگونه امبر رز از خانه خود ناپدید شد. همچنین عجیب است که چرا سگ ها او را دنبال نکردند، اگر او خودش از خانه به جنگل رفت و اگر غریبه بود، چرا سگ ها حتی به او واکنشی نشان ندادند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی