loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

یک ماهیگیر اهل اندونزی در منطقه روته ندائو، استان نوسا تنگگارا شرقی، به طور تصادفی یک کوسه با یک ناهنجاری مادرزادی نادر و غیرعادی پیدا کرد هنگامی که شکم یک کوسه باردار صید شده را شکافت.در اندونزی، س

جهش نادر بچه کوسه ها که ظاهری کارتونی به آن بخشیده + عکس

یک ماهیگیر اهل اندونزی در منطقه روته ندائو، استان نوسا تنگگارا شرقی، به طور تصادفی یک کوسه با یک ناهنجاری مادرزادی نادر و غیرعادی پیدا کرد هنگامی که شکم یک کوسه باردار صید شده را شکافت.

در اندونزی، سه روز پیش، عبدالله نورن، ماهیگیر محلی به طور تصادفی کوسه ای را گرفت که مرده بود و در شبکه های تور گرفتار شده بود. هنگامی که او شروع به بیرون کشیدن بدن کوسه کرد، متوجه شد که این یک ماده باردار است و در داخل او سه کوسه نسبتاً خوش فرم وجود دارد. دو تا از توله ها کاملاً عادی به نظر می رسیدند، اما سومی بیشتر شبیه یک روح از کارتون کودکان بود تا یک کوسه، به دلیل این واقعیت که چشمان او در جایی که قرار بود نبود. عبدالله تصمیم گرفت که جهش یافته را نجات داده و به مردم نشان دهد، بنابراین جسد کوسه را در جعبه مقوایی گذاشت و به شهر برد تا خانواده و دوستانش را غافلگیر کند. همسایه او بلافاصله پیشنهاد خرید یک جهش یافته نادر از او را داد، اما عبدالله نپذیرفت.

جهش نادر بچه کوسه ها که ظاهری کارتونی به آن بخشیده + عکس

به زودی تصاویر این توله در شبکه های اجتماعی قرار گرفت و نظر زیست شناسان را به خود جلب کرد. یکی از آنها به این نتیجه رسید که جهش کوسه ناشی از یک بیماری نادر جنینی است. همین امر باعث شد که چشمان توله در ناحیه بین دهان و بینی شکل بگیرد و نه در دو طرف سر. احتمالاً این جهش با سیکلوپی مرتبط بود، زیرا هر دو کره چشم در یک حفره بزرگ چشم قرار داشتند. معلوم نیست اگر کوسه به درستی متولد شود می تواند زنده بماند و بتواند با چنین جهشی تغذیه کند. در این لحظه عبدالله تصمیم گرفت بدن یک کوسه جهش یافته را خشک کند تا بعداً برای خوش شانسی از آن طلسم بسازد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی