آمار
مطالب اصلی سایتمرموز و جنایی

زنی که خواست جرمش را بر گردن خواهر دوقلویش بیندازد

زنی که خواست جرمش را بر گردن خواهر دوقلویش بیندازد

پاییز گذشته، زنی در استوارتویل، مینه‌سوتا، با وسیله نقلیه خود به اسب و کالسکه برخورد کرد و دو کودک را کشت و دو نفر دیگر را مجروح کرد. بر اساس اسناد دادگاه، او سپس سعی کرد مقامات را فریب دهد تا تصور کنند که خواهر دوقلوی او پشت فرمان بوده است. سامانتا پترسن 35 ساله به 21 مورد از جمله قتل با وسیله نقلیه، رانندگی تحت تاثیر مواد مخدر، ترک صحنه تصادف، عدم ارائه بیمه، بی احتیاطی در رانندگی و سرعت غیرمجاز متهم شد.

 بر اساس شکایتی که در دادگاه منطقه فیلمور ارائه شده است، پترسن در 25 سپتامبر 2023 در حال رانندگی SUV نقره ای خود در جاده ای روستایی در جنوب شرقی مینیاپولیس بود که با کالسکه آمیش برخورد کرد. این برخورد کالسکه را به داخل یک گودال کشاند و اسبی که آن را می کشید و همچنین دو کودک، ایرما میلر 11 ساله و ویلما میلر 7 ساله، کشته شدند.

در این برخورد دو کودک دیگر مجروح شدند. خواهر 13 ساله آنها از ناحیه صورت آسیب دید و برادر 9 ساله آنها با کتف شکسته، جراحات داخلی، خونریزی از ناحیه مغز و ضربه مغزی باقی ماند. اسناد دادگاه نشان می دهد که پترسن بلافاصله با 911 تماس گرفت - و سپس با خواهرش تماس گرفت. بر اساس یک کمپین GoFundMe که برای خانواده راه اندازی شده بود، بچه ها در زمان برخورد در راه مدرسه بودند.

خواهر پترسن، سارا بث، به محل حادثه رسید و به پلیس گفت که او راننده خودرو بوده است. سامانتا پترسن سپس به پلیس گفت که به تازگی پس از دریافت تماس خواهرش به محل حادثه رسیده است. با این حال، در حین ضبط مصاحبه با سارا بث، یک محقق برای مدت کوتاهی از آنجا دور شد و دستگاه را روشن گذاشت - و مکالمه ای آشکار بین سارا بث و سامانتا پترسن را ضبط کرد.

چگونه سارا بث و سامانتا پترسن سعی کردند مقامات را فریب دهند

سارا بت پترسن ظاهراً از اینکه هنوز در حال ضبط است، بی‌اطلاع است، ظاهراً سارا بت پترسن به خواهرش گفت: «فکر می‌کنم یکی از آن‌ها با من است، اما من واقعاً اهمیتی نمی‌دهم... هیچ راهی وجود ندارد که آنها هرگز تفاوت بین این دو را بدانند. ما، بنابراین آنها نمی توانند بگویند.»

بازرسان به سرعت متوجه شدند که دوقلوها سعی در فریب آنها داشتند. در این شکایت همچنین آمده است که تصاویر دوربین های امنیتی نشان می دهد که زنان حتی قبل از رسیدن پلیس به محل، لباس های خود را تعویض کرده اند. اما چرا سارا بث در این حادثه مرگبار برای خواهرش به ضرر خود می کند؟ خب، همانطور که مشخص شد، سامانتا پترسن در زمان تصادف، ظاهراً متامفتامین، آمفتامین و THC زیادی مصرف می‌کرد.

زنی که خواست جرمش را بر گردن خواهر دوقلویش بیندازد

فرزندان خانواده میلر. ایرما (راست) و ویلما (نفر دوم از راست) در این تصادف جان باختند.


در واقع، او حتی بلافاصله پس از سانحه با بخش منابع انسانی در محل کار خود تماس گرفت. همانطور که مدیر منابع انسانی بعداً به پلیس گفت، پترسن گفت: "من فکر کردم... من فقط دو نفر آمیش را کشتم. آنها بچه بودند... من فقط یک کالسکه را زدم... من هوشیار نیستم... من شدیداً متمایل هستم." اسناد دادگاه همچنین نشان می‌دهد که پلیس پیام‌هایی را بین سامانتا پترسن و یکی از دوستانش پیدا کرده است که در آن دوست به پیترسن در مورد تصادف پیامک می‌فرستد، که باعث شد پترسن پاسخ دهد: «فکر نمی‌کنم متوجه شوید که من این کار را کردم... من به آن کالسکه آمیش ضربه زدم و دو نفر را کشتم...  تحقیقات بیشتر در مورد تلفن سامانتا پترسن ظاهراً نشان داد که او همچنین یک جستجوی نسبتاً مشخص در گوگل انجام داده است: "اگر با یک کالسکه دار آمیش تصادف کنید و دو نفر را بکشید چه اتفاقی می افتد؟"

سوابق دادگاه نشان می دهد که پترسن قبلاً به دلیل رانندگی در حالت مستی در اکتبر 2015 و اختلال در رانندگی تحت یک ماده کنترل شده در آگوست 2018 محکوم شده بود. او همچنین سابقه ارائه نام جعلی به مجریان قانون را دارد. سامانتا پترسن قرار است در 25 مارس در دادگاه حاضر شود و در صورت محکوم شدن به اتهامات جدید، ممکن است با چندین دهه زندان روبرو شود. در همین حال، سارا بث پترسن، پس از تلاش برای فریب دادن پلیس به نفع خواهرش، اکنون با بیش از ده‌ها اتهام جنایت در قبال مسئولیت اعمال جنایی و کمک به یک مجرم مواجه است.

0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش