loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

در آلپ های باشکوه ، دریاچه Quarry در نزدیکی شهر Fuessen ، بایرن ، آلمان به دلیل چشم انداز طبیعی چشمگیر آن ، یک جاذبه گردشگری است.

دریاچه عجیب و بنفش رنگ در آلمان

در آلپ های باشکوه ، دریاچه Quarry در نزدیکی شهر Fuessen ، بایرن ، آلمان به دلیل چشم انداز طبیعی چشمگیر آن ، یک جاذبه گردشگری است. به تازگی ، رنگ آب دریاچه ناگهان بنفش شد و بازدید کنندگان را از همیشه هیجان زده تر کرد.

دریاچه عجیب و بنفش رنگ در آلمان

مقامات با توضیح دلیل اینکه رنگ آب دریاچه بنفش به رنگ بنفش تبدیل شده است ، مشخص کردند که این به دلیل باکتری های گوگرد بنفش (PSB) وارد آب دریاچه است. این نوع باکتری ها در مناطق بی هوازی مانند حوضچه و دریاچه ها به ویژه در ماه های تابستان رونق می گیرند. در حال حاضر ، بازدید کنندگان هنوز هم می توانند نزدیک دریاچه باشند زیرا این نوع باکتری ها در فضاهای بسته فقط خطرناک هستند. این باکتری های گوگرد بنفش سرانجام به پایین دریاچه فرو می روند. در سالهای 2020 و 2021 ، پدیده مشابهی در این دریاچه معدن رخ داده است که باعث می شود آب دریاچه بنفش شود. دریاچه Quarry یک دریاچه مصنوعی است که در طی فرآیند معدن حفر شده است.

در حین کار معدن ، این دریاچه آب نخواهد داشت. هنگامی که این معدن از بهره برداری متوقف می شود ، آب های زیرزمینی و آب باران جمع می شوند تا دریاچه تشکیل دهند. عمق دریاچه به بارندگی هر منطقه بستگی دارد. دریاچه Quarry همچنین با نام دیگری به عنوان Pit Lake شناخته شده است. اگرچه آب موجود در دریاچه Quarry بسیار شفاف است ، اما هنوز هم برای انسان بسیار مضر است زیرا روند استخراج مقدار زیادی از مواد معدنی محلول در آب مانند آهک ، آزبست ، پودر گرانیتی و فلزات سنگین باقی مانده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی