loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

نام کامل باب لازار رابرت اسکات لازار است، او شخصیتی بحث برانگیز است، او ادعا می کند که در سایت آزمایش S4 در نزدیکی منطقه 51 کار کرده است.

مهندس سابق منطقه 51 باب لازار اصل پرواز بشقاب پرنده را فاش می کند

نام کامل باب لازار رابرت اسکات لازار است، او شخصیتی بحث برانگیز است، او ادعا می کند که در سایت آزمایش S4 در نزدیکی منطقه 51 کار کرده است. باب لازار، مهندس فیزیک که در منطقه 51 کار می کرد، ادعا می کند که در طی تحقیقات معکوس بر روی بشقاب پرنده ای که در رازول سقوط کرد، مشخص شد که این عنصر 115 می تواند گرانش را تحریف کند. بنابراین می توان گفت عنصر 115 کلید کار با بشقاب پرنده است. بنابراین چگونه این عنصر می تواند یک اثر ضد جاذبه ایجاد کند؟ آیا چیز دیگری به جز عنصر 115 وجود دارد که ما نادیده گرفته ایم؟

در 11 و 13 نوامبر 1989، بینندگان تلویزیون KLAS-TV در لاس وگاس، نوادا، داستان شگفت انگیزی را از گزارشگر خبری جورج کنپ شنیدند: دانشمندی به نام باب لازار فاش کرد که دولت ایالات متحده مالک بقیه وسایل نقلیه پرنده فرازمینی است. از این ابزار، آنها پیشرفت های فن آوری فوق العاده ای ایجاد کردند. باب لازار گفت که زمانی در منطقه S-4، پایگاه نظامی مخفی که قبلاً به عنوان منطقه 51 شناخته می شد، گوشه ای از سایت آزمایشی نوادا کار می کرد. او در آنجا اسنادی را خواند که حاکی از وجود تحقیقات در حال انجام در مورد «راکتورهای ضد گرانشی» برای استفاده در سیستم‌های رانش است. باب لازار گفت که شگفت زده شده است، اما زمانی که به او 9 بشقاب پرنده «فرا زمینی» که در آشیانه ذخیره شده بود نشان داده شد، شوکه شد.

این بشقاب پرنده ها از عنصر 115 برای کار استفاده می کردند (عنصری که در آن زمان ناشناخته بود). باب لازار در مورد اینکه چرا عنصر 115 ممکن است یک اثر اعوجاج گرانشی ایجاد کند چیز زیادی نمی گوید. اما او ادعا می کند که پس از انجام تحقیقات معکوس روی بشقاب پرنده ها، متوجه شد که استفاده از پروتون ها برای برخورد با عنصر 115 با سرعت بالا، آن را به عنصر 116 تبدیل می کند و در نتیجه عنصر شماره 116 ناپایدار می شود و شروع به از هم پاشیدن می کند. در همان زمان، مقدار زیادی پادماده ایجاد می شود، ماده ضد ماده و گاز یکدیگر را از بین می برند و مقدار زیادی انرژی آزاد می کنند. در این زمان میدان نیروی هسته ای تقویت شده و میدان بین فضا را تغییر شکل می دهد. ادراکات و میدان‌های زمانی نیز تغییر شکل می‌دهند، که منجر به چین‌خوردگی در فضا-زمان می‌شود، که بشقاب‌های پرنده می‌توانند مسافتی را که در فضا طی می‌کنند کوتاه کنند.

مهندس سابق منطقه 51 باب لازار اصل پرواز بشقاب پرنده را فاش می کند

به گفته باب لازار، روش پرواز بشقاب پرنده بسیار شبیه به درایو تار است که توسط فیزیکدان Miguel Alcubierre در سال 1994 پیشنهاد شد. همانطور که در سری پیشتازان فضا مشاهده می شود، فضاپیماها برای دستیابی به حرکت بین ستاره ای از درایو چرخشی استفاده می کنند. اصل عملیاتی آن ایجاد یک «حباب فضا-زمان» در اطراف فضاپیما است. همانطور که باب لازار توضیح داد، این حباب فضا-زمان زمینه های فضا و زمان را منحرف می کند و باعث ایجاد چین در فضا-زمان می شود که می تواند فضاپیما را به جلو سوق دهد و به فضاپیما اجازه می دهد تا با خیال راحت به سرعت نور برسد یا از آن فراتر رود. در سال 2003، عنصر 115 به تازگی توسط دانشمندان روسی کشف شد.

این عنصر در سال 2013 به جدول تناوبی اضافه شد. با این حال، این عنصر (همچنین به عنوان موسکوویوم شناخته می شود) با عنصری که لازار توصیف کرد یکسان نیست لازار گفت که عنصر او می تواند ستون های بیگانه فضاپیما را نیرو دهد و گرانش را تحریف کند. تا به امروز هیچ کاربرد عملی برای موسکوویوم که نیمه عمر آن کمتر از یک ثانیه است و در نتیجه خیلی سریع تجزیه می شود، یافت نشده است. در این گزارش آمده است که اف‌بی‌آی و پلیس ایالتی میشیگان در سال 2017 به شرکت «تامین علمی» لازار حمله کردند و به دنبال سولفات تالیوم بودند که می‌توان از آن به عنوان سم استفاده کرد. با این حال، نظریه پردازان توطئه معتقدند که شرکت لازار به دلیل فعالیت مرتبط با عنصر 115 مورد حمله قرار گرفته است.

مهندس سابق منطقه 51 باب لازار اصل پرواز بشقاب پرنده را فاش می کند

در سال 2020، نیویورک تایمز زمانی که گزارش داد که گروه ویژه پدیده های هوایی ناشناس، که برای بررسی اشیاء پرنده ناشناس که گمان می رود منحل شده اند، تأسیس شده است، تیتر خبرهای بین المللی شد، اما در واقع آنها هنوز وجود دارند و تحت نظارت اداره اطلاعات نیروی دریایی فعالیت می کنند. این روزنامه افزود که لوئیس الیزوندو، که تا زمان استعفا در سال 2017 به عنوان مدیر گروه ضربت فعالیت می کرد، معتقد است که اشیاء با منشا نامشخص توسط پنتاگون برای تحقیقات کشف شده است. داستان مهم بشقاب پرنده ها بار دیگر بحثی قدیمی را زنده می کند. پس آیا این بدان معناست که راز لازار در مورد عنصر 115 درست است؟ بسیاری از مردم بر این باورند که ادعاهای باب لازار در مورد عنصر 115 پس از اینکه جرمی کوربل، فیلمساز مستقل، مستندی درباره او منتشر کرد، درست است. کوربل ادعا می کند که این بزرگترین داستان یوفوها در تمام دوران خواهد بود و اولین باری است که لازار به طور رسمی اطلاعات تکان دهنده قبلی خود را تایید می کند.

برچسب ها یوفو , عجیب , مرموز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی