loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

کریستین لونگو در سال 2001 همسر و سه فرزند خردسال خود را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند -

مردی که خانواده اش را کشت تا زندگی دروغی اش را پنهان کند

کریستین لونگو در سال 2001 همسر و سه فرزند خردسال خود را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند - همه اینها به این دلیل بود که سعی داشت مشکلات مالی و سبک زندگی کلاهبرداری خود را پنهان کند.

از بیرون به نظر می رسید که کریستین لونگو زندگی کاملی دارد. او شغلی پردرآمد، همسری مهربان و سه فرزند زیبا داشت. اما در دسامبر 2001، او تمام خانواده خود را به قتل رساند و به مکزیک گریخت - و بازرسان به زودی متوجه شدند که "زندگی عالی" او یک دروغ بزرگ بوده است.

مردی که خانواده اش را کشت تا زندگی دروغی اش را پنهان کند

برای سال‌ها، لانگو در مورد همه چیز از حرفه‌اش تا ازدواجش صادق نبود. او پول دزدیده بود، در مورد موفقیت شغلش دروغ گفته بود و حتی به همسرش خیانت کرده بود. و هنگامی که دروغ های او از کنترل او خارج شد، تصمیم گرفت خانواده اش را در آخرین تلاش برای پوشاندن دروغ هایش بکشد. اجساد همسر و فرزندان لانگو چند روز پس از رها شدن او در سواحل اورگان در حال شناور شدن پیدا شد و پلیس به سرعت او را به قتل آنها مرتبط کرد. او در مکزیک، جایی که با هویت جعلی زندگی می کرد.

در طول محاکمه، لونگو ادعا کرد که همسرش در واقع دو تن از کودکان را کشته است. اما دادگاه به دروغ های او پی برد و او را به مرگ محکوم کرد. کریستین لونگو امروز در اورگان در انتظار اعدام است و از آن زمان اعتراف کرده است که در واقع تمام خانواده خود را با خونسردی به قتل رسانده است.

تاریخچه مشکلات مالی کریستین لونگو : ازدواج کریستین لونگو با همسرش مری جین از ابتدا بر اساس دروغ بود. به گزارش آتلانتیک، او نمی‌توانست انگشتر بخرد، بنابراین برای پرداخت پول از کارفرمایش پول دزدید. این زوج صاحب سه فرزند شدند: زکری، سادی و مدیسون. لونگو که مصمم بود بهترین چیزها را در زندگی داشته باشد و خانواده‌اش و اطرافیانشان را متقاعد کند که پول زیادی دارد، بدهی شدید بالا آورد تا هزینه تعطیلات مفصل را بپردازد. او به مری جین یک ون دزدیده شده برای تولدش هدیه داد و حتی شروع به چاپ چک های تقلبی برای تامین هزینه های سبک زندگی خود کرد.

مردی که خانواده اش را کشت تا زندگی دروغی اش را پنهان کند

لونگو به خاطر جرمش به سه ماه حبس تعلیقی محکوم شد و به بازپرداخت 30000 دلاری که با استفاده از چک ها دزدیده بود محکوم شد، اما او نتوانست به پرداخت ها ادامه دهد. در همین زمان، لونگو نیز در حال خیانت به مری جین دستگیر شد و از کلیسای شاهدان یهوه که در آن حضور داشت بیرون رانده شد. او تصمیم گرفت خانواده را جمع و جور کند و به غرب به اورگان نقل مکان کند - حلقه مری جین را برای پول بنزین گرو گذاشت. در آنجا وضعیت آنها بدتر شد. کریستین لونگو دیگر نمی‌توانست با شبکه‌ی دروغ‌هایش همراهی کند. طبق گزارش Murderpedia، او بعداً به پلیس گفت که شب 16 دسامبر 2001 "آغاز پایان" بود.

قتل های وحشیانه خانواده لونگو در یا حوالی شب 16 دسامبر 2001، کریستین لانگو از سر کار به خانه آمد و مری جین را خفه کرد. او سپس دختر دو ساله آنها، مدیسون، را خفه کرد و سپس جسد هر دوی آنها را در چمدان هایی گذاشت و در صندوق عقب ماشینش گذاشت. سپس لونگو دو فرزند دیگرش که در خواب بودند، زکری چهار ساله و سادی سه ساله را برداشت و با احتیاط آنها را روی صندلی عقب گذاشت. او تا وسط پل لینت اسلاو بر روی رودخانه آلسیا رانندگی کرد.

در آنجا، طبق تحقیقات Discovery، لونگو روبالشی های پر از سنگ را به پاهای فرزندانش بست و در حالی که آنها هنوز زنده بودند آنها را به داخل آب های سرد پایین انداخت.او چمدان هایی را که بقایای مری جین و مدیسون را در آن نگه داشته بود، به دنبال آنها انداخت و سپس به خانه بازگشت. در روزهای بعد، کریستین لونگو یک فیلم از Blockbuster کرایه کرد، با دوستانش والیبال بازی کرد و در یک جشن کریسمس کاری شرکت کرد، جایی که به همکار خود یک بطری از عطر مری جین هدیه داد. با این حال، وقتی پلیس جسد زاکری را در 19 دسامبر پیدا کرد، لونگو تصمیم گرفت که زمان فرار است.

دستگیری و محاکمه کریستین لانگو در 19 دسامبر 2001، پلیس اورگان تماسی در مورد شناور بودن جسد کودکی در رودخانه آلسی دریافت کرد. زکری لونگو بود. غواصان به زودی بقایای سادی را در همان نزدیکی پیدا کردند. هشت روز بعد، چمدان های حاوی اجساد مری جین و مدیسون در خلیج Yaquina ظاهر شدند.

پس از شناسایی اجساد، محققان بلافاصله شروع به جستجوی کریستین لونگو کردند، اما او جایی پیدا نشد. حتی بدون اینکه از او بازجویی کنند، شواهد کافی برای متهم کردن او به قتل پیدا کردند و او در فهرست ده نفر از افراد تحت تعقیب FBI قرار گرفت. پلیس سرانجام متوجه شد که لونگو با استفاده از شماره کارت اعتباری دزدیده شده یک بلیط هواپیما به مقصد مکزیک خریده بود و با هویت مایکل فینکل، نویسنده سابق مجله نیویورک تایمز زندگی می کرد. او در ماه ژانویه توسط مقامات مکزیکی در اردوگاهی در نزدیکی کانکون دستگیر شد.زمانی که لونگو در مورد خانواده‌اش سؤال شد، ظاهراً به مأموران FBI گفت: "من آنها را به جای بهتری فرستادم." اما در جریان محاکمه خود داستان متفاوتی را مطرح کرد.

مردی که خانواده اش را کشت تا زندگی دروغی اش را پنهان کند

لونگو ادعا کرد که مری جین پس از کشف حقیقت در مورد امور مالی خانواده، زاکری و سادی را در حالت عصبانیت کشته است. سپس مری جین را برای انتقام خفه کرد و مدیسون را از روی ترحم کشت. علیرغم داستانش، لونگو به هر چهار قتل محکوم شد و به اعدام با تزریق کشنده محکوم شد. با این حال، شاید تکان دهنده ترین چیزی که از پرونده لانگو بیرون آمد، رابطه او با مایکل فینکل بود، مردی که او هویتش را دزدیده بود. فینکل برای ملاقات با لونگو در حالی که منتظر محاکمه بود، سفر کرد و دوستی عجیبی با او برقرار کرد، به این امید که او بی گناه باشد.فینکل به سرعت متوجه شد که اینطور نیست، اما او خاطراتی در مورد رابطه آنها با عنوان داستان واقعی: قتل، خاطرات، Mea Culpa نوشت که در نهایت تبدیل به فیلمی با بازی جیمز فرانکو در نقش لونگو و جونا هیل در نقش فینکل شد.

امروز، لونگو در زندان ایالتی اورگان در انتظار اعدام است، جایی که او در تلاش است تا قانونی را که زندانیان را از اهدای اعضای بدن خود پس از اعدام منع می‌کند، لغو کند. او در مقاله ای در نیویورک تایمز در سال 2011 اظهار داشت که تمایل او برای انجام این کار، ناشی از "آرزوی جبران" جنایات وحشتناکش است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی