loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

قاتل زنجیره ای مرموز که در اواخر دهه 1800 حداقل پنج زن را در لندن به قتل رساند، جک چاک دهنده هرگز شناسایی نشد.

داستان های واقعی وحشتناک پشت مظنونان جک قصاب

قاتل زنجیره ای مرموز که در اواخر دهه 1800 حداقل پنج زن را در لندن به قتل رساند، جک چاک دهنده هرگز شناسایی نشد. در سال 1888، یک قاتل سریالی مرموز به طرز وحشیانه ای پنج زن را در منطقه فقیرانه Whitechapel لندن قتل عام کرد. قاتل که «جک چاک‌دهنده» نام داشت، با وجود مظنونان زیادی که در طول سال‌ها به آنها پیشنهاد شده بود، هرگز شناسایی نشد. حتی در حال حاضر، بیش از یک قرن پس از وقوع این جنایت وحشتناک، همان سوال همیشگی در مورد هویت قاتل هنوز مطرح است: او که بود؟

اگرچه همه افراد درگیر در این پرونده برای دهه‌ها مرده‌اند، مورخان و کارگاه‌های حرفه‌ای و آماتور همگی تلاش کرده‌اند تا هویت جک چاک‌دهنده را کشف کنند. برخی از نظریه ها وزن کمی دارند و چیزی بیش از حدس و گمان های عجیب و غریب نیستند، اما چند مظنون به جک چاک دهنده وجود دارند که پرونده های قانونی علیه آنها دارند. 

داستان های واقعی وحشتناک پشت مظنونان جک قصاب

تصویری از کشف جسد مثله شده کاترین ادووز، یکی از قربانیان جک چاک دهنده، همانطور که در The Illustrated Police News به تصویر کشیده شده است. در حدود 1888.

بسیاری از این مظنونان زمانی توسط پلیس مظنون بودند - اما در نهایت، هیچ یک از آنها هرگز متهم به قتل نشدند. دیگران در آن زمان از حدس و گمان طفره رفتند، اما سالها بعد نام آنها وارد گفتگو شد. در واقع، برای چندین مظنون، شواهد تاریخی کشف‌شده در دهه‌های پس از قتل، آنها را با جنایات مرتبط می‌دانست، اگرچه متاسفانه اکثر این شواهد خیلی دیر به دست آمدند. با همه این‌ها، در اینجا هفت مورد از جذاب‌ترین مظنونان جک چاک‌دهنده و داستان‌های وهم‌آور پشت سر آنها آورده شده است.

مونتاگ جان درویت: «پسر یک جراح» که به مظنون جک تبدیل شد!

داستان های واقعی وحشتناک پشت مظنونان جک قصاب

مونتاگ جان درویت، وکیل دادگستری و معلمی که یکی از بدنام ترین مظنونین جک چاک دهنده است.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی